MPY Palvelut valittu Fujitsu SELECT Partner of the Year 2018 -kumppaniksi

Tietotekniikkaan ja tietohallintopalveluihin erikoistunut MPY Palvelut Oyj on valittu Fujitsu SELECT Partner of the Year 2018 -kumppaniksi. Valinnan perusteluina on pitkäaikainen, tiivis yhteistyö, jonka avulla on tuotettu hyvää asiakaskokemusta ja lisäarvoa yhteisten asiakkaiden liiketoimintaan.

Fujitsu SELECT Partner -ohjelma on luottamukselliseen yhteistyöhön perustava kumppaniohjelma, minkä tavoitteena on varmistaa, että yhteisten loppuasiakkaiden IT-ympäristö palvelee liiketoiminnan tarpeita tehokkaasti ja turvallisesti.

Kuluvan vuoden Fujitsu SELECT Partner of the Year -kumppaniksi valittu MPY Palvelut Oyj on Fujitsun pitkäaikainen yhteistyökumppani, jonka vahva ICT-osaaminen ja asiakaskokemusvetoinen strategia on tuottanut hyviä tuloksia kotimaan IT-palvelumarkkinoilla. Fujitsun myyntijohtajan Jaana Vesan mukaan yhteistyön pohjana on syvä luottamus ja tuntemus toisen vahvuuksista, mikä perustuu niin hyviin henkilösuhteisiin kuin vahvaan yhdessä tekemisen kulttuuriin.

- Olemme yhdessä onnistuneet löytämään ratkaisut hankalissakin paikoissa asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja vuodet ovat hioneet kumppanuuden aidoksi ja hyvin luottamukselliseksi tekemiseksi. Meillä on paljon yhteistyöhankkeita menossa ja hyvähenkinen tekeminen vie tavoitteitamme eteenpäin myös jatkossa. Kasvupotentiaalimme yhdessä on erinomainen, Jaana Vesa kuvailee kumppaniyhteistyön merkitystä.

Kotimainen, vahvasta asiantuntemuksestaan tunnettu MPY palvelee asiakkaitaan 10 paikkakunnalla Suomessa ja sillä on palveluksessaan 180 ICT-asiantuntijaa. Yhtiön visiona on tarjota toimialan parasta asiakaskokemusta ja sen myötä kasvaa Suomen ICT-markkinan kärkitoimijaksi.

Jaana Vesa, Sales Director, Channel Sales, Fujitsu, p. 050 313 9626, etunimi.sukunimi@fi.fujitsu.com
Kari Ahlqvist, myyntijohtaja, MPY Palvelut, p. 040 087 0010, etunimi.sukunimi@mpy.fi

MPY yhtiöihin kuuluvat 1.1.2020 alkaen MPY Yrityspalvelut Oyj, MPY Telecom Oyj ja MPY Osuuskunta. MPY Yrityspalvelut on valtakunnallinen ICT-talo, jonka yhdeksällä toimipisteellä työskentelee yhteensä 120 asiantuntijaa. Yritys tarjoaa tietohallinnonjohtamis- ja IT-ratkaisuja keskisuurten yritysten muuttuviin tarpeisiin. Luomme ratkaisuja, jotta asiakkaamme voivat menestyä ja jotta organisaatiot voisi hyvin. Ymmärrämme, kuinka tärkeää asiakkaan liiketoiminnan sisäistäminen on oikeanlaisen IT-ympäristön rakentamiseksi. Lue lisää mpy.fi/yritykset MPY Telecom on paikallinen asiantuntijayritys, joka vastaa kuluttajien, yrittäjien sekä operaattoriasiakkaiden tietoliikennepalveluista. Joukossamme työskentelee 30 asiantuntijaa, joiden kunnia-asia on taata varmat ja nopeat nettiyhteydet sekä laadukkaat tv-palvelut Etelä-Savossa, Leppävirralla, Suonenjoella ja Varkaudessa. Taistelemme menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta, jotta seudun asukkaat ja yritykset voittavat. Tavoitteemme on helpottaa asiakkaidemme arkea ja tarjota alan paras asiakaskokemus. Lue lisää mpy.fi/kuluttajat. MPY Osuuskunta omistaa liiketoimintayhtiöt 100%:sti ja vastaa yrityksen keskitetyistä palveluista, kuten talous ja henkilöstöhallinto. Lue lisää mpy.fi/jasenet.