Suunnatun osuusannin toteutuminen ja osuuksien hyväksyntä

MPY Osuuskunnan hallitus on kokouksessaan 24.8.2017 päättänyt hyväksyä kaikki suunnatun osuusannin perusteella Osuuskunnalle lähetetyt osuuksien hyväksymistä koskevat hakemukset.

Hakemuksen on jättänyt tähän mennessä noin kolme neljäsosaa suunnatun annin kohteena olevista. Hallitus toivoo, että mahdollisimman moni palauttaa saamansa suunnattua antia koskevan hakemuksen täytettynä syyskuun 2017 loppuun mennessä.

Mikkeli 25.8.2017

MPY Osuuskunnan hallitus

MPY Osuuskunnan hallituksen puheenjohtaja Seppo Ruotsalainen,
seppotr@gmail.com, p. 0400 502 569.

MPY yhtiöihin kuuluvat 1.1.2020 alkaen MPY Yrityspalvelut Oyj, MPY Telecom Oyj ja MPY Osuuskunta. MPY Yrityspalvelut on valtakunnallinen ICT-talo, jonka yhdeksällä toimipisteellä työskentelee yhteensä 120 asiantuntijaa. Yritys tarjoaa tietohallinnonjohtamis- ja IT-ratkaisuja keskisuurten yritysten muuttuviin tarpeisiin. Luomme ratkaisuja, jotta asiakkaamme voivat menestyä ja jotta organisaatiot voisi hyvin. Ymmärrämme, kuinka tärkeää asiakkaan liiketoiminnan sisäistäminen on oikeanlaisen IT-ympäristön rakentamiseksi. Lue lisää mpy.fi/yritykset MPY Telecom on paikallinen asiantuntijayritys, joka vastaa kuluttajien, yrittäjien sekä operaattoriasiakkaiden tietoliikennepalveluista. Joukossamme työskentelee 30 asiantuntijaa, joiden kunnia-asia on taata varmat ja nopeat nettiyhteydet sekä laadukkaat tv-palvelut Etelä-Savossa, Leppävirralla, Suonenjoella ja Varkaudessa. Taistelemme menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta, jotta seudun asukkaat ja yritykset voittavat. Tavoitteemme on helpottaa asiakkaidemme arkea ja tarjota alan paras asiakaskokemus. Lue lisää mpy.fi/kuluttajat. MPY Osuuskunta omistaa liiketoimintayhtiöt 100%:sti ja vastaa yrityksen keskitetyistä palveluista, kuten talous ja henkilöstöhallinto. Lue lisää mpy.fi/jasenet.