Älä unohda isää - katso Braunin isänpäivälahjavinkit

Isänpäivä on hyvä hetki osoittaa isälle, kuinka tärkeä hän on. Samalla kannattaa antaa lahjaksi jotain, jota hän todella tarvitsee. Braunin tuotteiden avulla isä voi pitää itsensä siistinä ja tyylikkäänä ympäri vuoden – riippumatta siitä, haluaako hän olla parrakas, siloposki vai jotain siltä väliltä.

Braun CoolTec – isälle, joka haluaa siistin parranajon ilman ihoärsytystä

Braunin huippu-uutuus °CoolTec on markkinoiden ensimmäinen parranajokone, joka takaa loistavan ajotuloksen ilman ihoärsytystä myös herkästä ihosta kärsiville. °CoolTecin ainutlaatuinen tekniikka vie parranajon kokonaan uudelle tasolle; sen jäähdytysominaisuus jättää ihon raikkaaksi ja eliminoi ihoärsytyksen tehokkaasti. Suositushinta: 169 euroa.

Braun cruZer6 Face – isälle, joka haluaa vaihdella partatyyliään

Braun cruZer6 Face yhdistää kolme toimintoa yhdessä laitteessa. Sen uraauurtava tekniikka antaa mahdollisuuden valita parran sileäksi ajon, muotoilun ja trimmauksen välillä – kaikki tämä yhdellä laitteella.  Käännettävä trimmeri toimii yhtä hyvin parran ääriviivojen viimeistelyyn kuin sen siistimiseen haluttuun mittaan. Siloposkista pitävälle miehelle on tarjolla erityisleveä ajopää, jonka SmartFoil-tekniikka ajaa eri suuntiin kasvavat partakarvat mukavasti suurelta alueelta. Suositushinta: 89 euroa.

Ear & Nose Trimmer – isälle, joka haluaa eroon nenän tai korvien karvoituksesta

Braun Exact Series korva- ja nenätrimmeri tarjoaa huolitellulle miehelle mukavan tavan päästä eroon epätoivottavasta karvoituksesta. Ergonomisesti muotoiltu trimmeri poistaa karvoituksen tarkasti ja miellyttävästi ilman kivuliasta repimistä. Suositushinta: 24 euroa.

Lisää lahjavinkkejä isälle osoitteessa www.braun.com/nordic

Tutustu myös lehdistöhuoneeseemme osoitteessa www.pgnewsroom.se ja rekisteröidy, niin pysyt jatkuvasti ajan tasalla P&G:n uutuustuotteista.

Lisätietoa:

P&G, Sigrid Barnekow, Puhelin: +46 73 554 2481, barnekow.s@pg.com

Kuvat ja testituotteet:

MSLGROUP, Aino Luukkanen, Puhelin: 050 520 7368, aino.luukkanen@mslgroup.com

Procter & Gamble

Procter & Gamblen tuotteita käytetään päivittäin noin kolme miljardia kertaa ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ja Whisper®. P&G toimii yli 80 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa http://www.pg.com/fi_FI.