Braun Face – Maailman ensimmäinen kasvojenhoitotuote, joka yhdistää kaksi kauneuskäsittelyä

Luonnollinen kauneus on yhdistelmä säteilevää itseluottamusta sekä hyvää oloa. Maailman johtava ihokarvanpoiston asiantuntija Braun tekee työtä sen eteen, että naiset voisivat tuntea olonsa naiselliseksi ja vapautua epävarmuudesta. Nyt lanseerataan Braun Face – maailman ensimmäinen kasvojenhoitotuote, joka yhdistää kaksi kauneuskäsittelyä ja auttaa naisia saamaan tasaisemman ihon.

Yhdistämällä ihohuokosten syväpuhdistuksen ja äärimmäisen tarkan ihokarvojen epiloinnin, uusi Braun Face auttaa saavuttamaan sileän, raikkaan ja sädehtivän kauniin ihon – täydellisen pohjan joko meikille tai luonnolliselle tyylille. Laite yhdistää ensimmäisenä maailmassa kasvoepilaattorin ja puhdistusharjan, mikä tarkoittaa sitä, että vain yhdellä napinpainalluksella voi saavuttaa luonnollisen kauniin ihon.

̶  Ei ole merkitystä, käveletkö punaisella matolla tai vietätkö vapaapäivää ilman meikkiä: meidän on voitava luottaa virheettömään, sileään ja kauniin puhtaaseen ihoon, joka toimii itsessään pohjana luonnolliselle kauneudelle. Braun Face antaa naisille itsevarmuutta, olivat he meikattuna tai meikittä, toteaa Braunin kauneuslähettiläs Jessica Alba.

Tarkkaan epilointiin

Braun Facen ohut epilaattoripää on hienovarainen ja tehokas, ja se poistaa kaikkein pienimmätkin ihokarvat tarjoten vaadittua tarkkuutta kulmakarvoissa, ylähuulella ja leuassa. Tuote sopii naisille, joille kauneudenhoidon ensisijainen tavoite on pehmeän ihon saavuttaminen. Braun Facen avulla suoritettu epilointi on 20 kertaa nopeampaa kuin tavallisilla pinseteillä ja se poistaa neljä kertaa lyhyempiä karvoja kuin vahaus. Iho pysyy sileänä jopa neljä viikkoa.

Muuta laitteesi puhdistusharjaksi

Epilointipään vaihtamalla Braun Face -epilaattorista tulee nopeasti tehokas syväpuhdistava puhdistusharja, joka tarjoaa salonkikelpoisen kasvojen puhdistuksen vain minuuteissa. Harja poistaa meikin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti ja perusteellisesti, jopa kuusi kertaa tehokkaammin kuin tavallinen kasvojenpesu. Se myös auttaa ihoa hyödyntämään kauneustuotteita paremmin ja jättää jälkeensä välittömästi sileämmän, pehmeämmän ja näkyvästi kauniimman ihon.

Tyylikäs muotoilu
Braun Face on virtaviivaisesti muotoiltu, chic ja helppo kuljettaa mukana esimerkiksi loma- tai työmatkoille. Sen avulla on helppo poistaa pienetkin karvat nopeasti. Virheettömän ja joustavan ihon tulevaisuus alkaa Braun Facella.

Braun Face myydään seuraavissa pakkauksissa

Braun Face 810 sisältää kasvoepilaattorin ja puhdistusharjan. Suositushinta on 69 euroa. Setin avulla naiset voivat säilyttää ihonsa luonnollisen hehkun ja se on erinomainen lahja ennen talven kuivattavaa vaikutusta iholle.

Braun Face Premium edition 830 sisältää kasvoepilaattorin, puhdistusharjan sekä valaistun peilin ja ylellisen säilytyspussin. Täydellinen setti mukaan otettavaksi. Suositushinta on 79 euroa.

Braun Face Beauty edition 831 sisältää kasvoepilaattorin, puhdistusharjan sekä valaistun peilin ja ylellisen säilytyspussin, joka on helppo ottaa mukaan. Erityislisän tuo ruusukullan värinen suojakansi. Suositushinta on 89 euroa.

Braun Face -tuotteet ja vaihtopäät ovat saatavilla kaupoissa. Vaihtopäitä myydään kahden kappaleen pakkauksissa ja niiden suositushinta on 19 euroa. Lisätietoa Braun Face -valikoimasta löydät osoitteesta www.braun.com/nordic.

Kuvat ja testituotteet:
Meri Marttinen, MSLGROUP Finland
p. 044 2898 008,
meri.marttinen@mslgroup.com

Lisätiedot Braun:
Zbyszek Kalenik, Communications Manager, Braun
P. +41 7957 24245, kalenik.z@pg.com

Procter & Gamble
Procter & Gamble tavoittaa tuotemerkeillään noin 5 miljardia ihmistä ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Always®, Ariel®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® ja Wella®. P&G:llä on toimintoja noin 70 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa http://www.pg.com/se_SE/nordics/suomi.shtml.

Braunv
Procter & Gamblen omistama Braun perustettiin Saksassa vuonna 1921. Braun kehittää ja valmistaa laajaa valikoimaa pienkodinkoneita, joissa yhdistyvät innovaatiot, luotettava laatu ja erottuva design. Tuotevalikoima ulottuu partakoneista kauneustuotteisiin. Braunin tuotteita on saatavilla maailmanlaajuisesti. Lisätietoja tuotteista, ajankohtaisia uutisia sekä enemmän tietoa Braunista saat osoitteesta http://www.braun.com.