Braunin lahjavinkit ylioppilaille

Ylioppilasjuhlat ja muut koulujen päättäjäiset lähestyvät ja on jälleen aika muistaa aikuisuuden kynnyksellä olevia nuoria. Hyvien ja käyttökelpoisten lahjojen keksiminen on kuitenkin aina vaikeaa, ja siksi Braun on poiminut tyylikkäistä uutuuksistaan muutamia lahjavinkkejä lukion tai ammattikoulun päättäneelle.

Kokeilunhaluisille miehille – Braun cruZer6 Beard & Head

CruZer beard & head sopii erityisesti miehille, jotka haluavat luoda tyylinsä itse. Se muotoilee tehokkaasti parran ja hiukset juuri halutun pituiseksi, ja kaksoisakkujärjestelmän ansiosta kestää käytössä erittäin pitkään.

Suositushinta 90 euroa.

Sileää ihoa arvostaville miehille – Braun cruZer6 Body

Karvoituksen ajamisesta muualtakin kuin leuasta tai päänahasta on tullut laajalle levinnut tapa myös suomalaismiesten keskuudessa. CruZer6 Body on suunniteltu tähän tarkoitukseen; se siistii vaivattomasti vaikkapa rinta- tai kainalokarvat. Laitteen voi vaihtaa yhdellä napin painalluksella ajamaan karvoituksen kokonaan pois tai trimmaamaan sen lyhyemmäksi, mikäli karvoituksesta ei halua luopua kokonaan.

Suositushinta 89 euroa.

Tarkoille naisille  Braun Silk-épil 5

Braun Silk-épil 5 on suunniteltu tarkkaan ja hellävaraiseen karvanpoistoon. Sen 40 Close-Grip-pinsettiä poistavat lyhyimmät ja hennoimmatkin karvat. Laitteen hierontapää stimuloi ihoa ja viilennyshansikas rauhoittaa sitä epiloinnin jälkeen, mikä tekee karvanpoistosta miellyttävämpää. Silk-épil 5 sopiikin loistavasti naiselle, joka ei ole aiemmin kokeillut epilointia.

Suositushinta 109 euroa.

Parasta haluaville naisille – Braun Satin Hair Brush BR 730

Braun Satin Hair 7 on paristokäyttöinen harja, joka kietoo hiuksiin miljoonia ioneita lisäten hiusten luonnollista kiiltoa. Vain yksi napinpainallus ja muutaman harjanveto ja hiuksesi ovat tuuheat ja kiiltävät. Satin Hair 7 sopii naisille, jotka haluavat hiustensa näyttävän hyvältä joka päivä.

Suositushinta 49 euroa.

Lisää tietoa Braunin tuotteista osoitteessa www.braun.com/nordic

Lisätietoa Braunin kauneudenhoitotuotteista: Sophie Linnusaar, PR Manager Braun Beauty Norden, Puhelin: +46 767218559, Sähköposti: linnusaar.s@pg.com

Kuvat ja testituotteet: Aino Luukkanen, MSLGROUP Finland,  Puhelin: 050 520 7368, Sähköposti: aino.luukkanen@mslgroup.com

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene®, Olaya®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston® Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®.www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G: stä ja sen tuotemerkeistä.