Braunin langattomilla kauneudenhoitotuotteilla voit pitää itsestäsi huolta myös lomamatkoilla

Kesälomakausi lähestyy, ja monet suomalaiset suuntaavat lomamatkoille. Matkalaukussa tila on rajallinen, joten mukaan otettavien tavaroiden on syytä olla kätevän kokoisia. Braunin langattoman kauneudenhoitosarjan avulla pidät hiuksesi huoliteltuna ja sääresi sileinä myös lomamatkoilla.

Braun Silk-épil 7 SkinSpa – pieni, langaton karvanpoistaja
Braun Silk-épil 7 SkinSpa sopii naiselle, joka haluaa pitää säärensä sileän karvattomina ja huolehtia ihonsa kuorinnasta helposti samalla laitteella. Ihon kuorinta on yksi tärkeimmistä kauneudenhoidon rutiineista. Tämä epilaattori poistaa kuolleen ihon ja tekee ihosta raikkaan ja sileän ennen karvanpoistoa. Langattomana se sopii myös loistavasti mukaan matkalle. Suositushinta 179 euroa.

Braun Satin Hair 1 – kuivaa ja stailaa helposti
Kaipaatko ylimääräistä hiustenkuivainta kesämökille? Tai eikö föönisi mahdu matkalaukkuun? Braun Satin Hair 1 on näppäränkokoinen hiustenkuivain, joka mahtuu vaikka käsimatkatavaroihin. Pienestä koostaan huolimatta se kuivaa tehokkaasti, mutta hellävaraisesti. Braun Satin Hair 1 säilyttää hiusten kiillon ja on loistava apu kesälomamatkoilla.. Suositushinta 21 euroa.

Braun Satin Hair Brush BR 730 – lisää hiusten kiiltoa
Braun Satin Hair 7 on paristokäyttöinen harja, jonka kietoo hiuksiin miljoonia ioneita lisäten hiusten luonnollsita kiiltoa. Vain yksi napinpainallus ja muutaman harjanveto ja hiuksesi ovat tuuheat ja kiiltävät. Suositushinta 49 euroa.

Lisää tietoa Braunin tuotteista osoitteessa www.braun.com/fi.

Lisätietoa Braunin kauneudenhoitotuotteista: Sophie Linnusaar, PR Manager Braun Beauty Norden, Puhelin: +46 767218559, Sähköposti: linnusaar.s@pg.com

Kuvat ja testituotteet: Aino Luukkanen, MSLGROUP Finland, Puhelin: 050 520 7368, Sähköposti: aino.luukkanen@mslgroup.com

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene®, Olaya®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston® Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®.www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G: stä ja sen tuotemerkeistä.