Hemmottele rakkaintasi ystävänpäivänä Braunin tuotelahjoilla

TIEDOTE 7.2.2014

Oletko jo hankkinut rakkaallesi ystävänpäivälahjan? Nyt voit unohtaa alusvaatteet ja ankeat solmiot, sillä Braun tarjoaa täydelliset lahjat niin aviomiehille, vaimoille, tyttö- kuin poikaystävillekin.

Anna tänä vuonna kumppanillesi ystävänpäivälahjaksi jotain, mitä hän tulee todella käyttämään. Olemme poimineet Braunin valikoimista avuksesi sekä miehille että naisille kaksi tuotetta, jotka sopivat hyvin ystävänpäivälahjaksi.

Miehelle – Braun CruZer6 Body, kaksi laitetta yhdessä
Braun cruZer tarjoaa sekä trimmauksen että sileäksi ajon yhdessä laitteessa. Voit vaihdella näiden välillä yhdellä napin painalluksella. Laite sopii koko kehon karvanpoistoon ylhäältä alas asti. Johtavan wet&dry-teknologian ansiosta laitetta voi käyttää jopa suihkussa. CruZer-sarjasta löydät sopivat laitteet sekä kasvojen että vartalon karvoituksen siistimiseen. Katso lisätietoa osoitteessa www.braun.com/nordic/male-grooming. Suositushinta: 90 euroa.

Naiselle – Braun Satin Hair 7/Colour, täydellinen tulos hiuksia vahingoittamatta
Hiustenkuivain, joka takaa kampaamotasoisen tuloksen kotioloissa. Satin Ion -tekniikalla, kolmella lämpöasetuksella ja kahdella ilma-asetuksella varustettu laite antaa kiiltävän ja yksilöllisen tuloksen. Tämä hiustenkuivain on varustettu myös SatinProtect Drying -ominaisuudella, joka takaa hellävaraisen käsittelyn kaikille hiustyypeille. Colour-versio on suunniteltu pitämään värjätyt hiukset elävän ja raikkaan näköisinä pitkään. Suositushinnat: 59 euroa (normaalimalli) ja 64 euroa (Colour).

Miehelle – Braun CoolTec, siistiin parranajoon ilman ihoärsytystä
Braunin huippumoderni °CoolTec on markkinoiden ensimmäinen parranajokone, joka takaa loistavan ajotuloksen ilman ihoärsytystä myös herkästä ihosta kärsiville miehille. CoolTecin ainutlaatuinen tekniikka vie parranajon kokonaan uudelle tasolle: sen jäähdytysominaisuus jättää ihon raikkaaksi ja eliminoi ihoärsytyksen tehokkaasti. Suositushinnat alkaen 169 euroa.

Naiselle – Braun Silk-épil 7 SkinSpa, silkinpehmeään ihoon
Braun Silk-épil 7 SkinSpa on täydellinen lahja naiselle, joka haluaa silkinpehmeät ja karvattomat sääret sekä samalla korkeatasoisen ihokuorinnan. Laite yhdistää innovatiivisesti kaksi aiemmin erillistä laitetta vaatinutta ominaisuutta, epiloinnin ja ihon kuorinnan. Kuorinta on yksi tärkeimmistä kauneudenhoidon rutiineista, koska se poistaa kuivan ja kuolleen ihon ja antaa alemmille ihokerroksille mahdollisuuden uusiutua. Lopputuloksena on raikas ja sileä iho. Laite on vedenpitävä ja langaton, joten se on kätevä myös matkoilla. Suositushinta: 179 euroa.

Katso lisää vinkkejä osoitteesta www.braun.com/nordic

Uusimmat kuvat ja uutiset saat myös P&G:n uutishuoneesta. Käy rekisteröitymässä osoitteessa www.pgnewsroom.se

________________________________________________________________________________

Lisätiedot, Braun:

Ebba Wallmén PR Manager Braun Norden
Puhelin: +46 72 574 0620
Sähköposti: wallmen.ef@pg.com

Kuvapyynnöt ja testituotteet:
Hanna Reinikainen, MSLGROUP Finland
Puhelin: +358 50 582 1885
Sähköposti: hanna.reinikainen@mslgroup.com

Procter & Gamble
Procter & Gamblen tuotteita käytetään päivittäin noin kolme miljardia kertaa ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ja Whisper®. P&G toimii yli 80 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa http://www.pg.com/fi_FI.