• MSLGROUP Finland/

Joulun lähestyessä LEGO esittelee luovuutta herättävien huippulahjojen listan. Inspiroidu LEGO Groupin vuoden 2017 joululahjavinkeistä.

Joka vuosi LEGO Groupin tuotteet ovat lukemattomien joululahjatoivelistojen kärjessä. Olemme ylpeitä siitä, että luovat LEGO joululahjat tuovat sekä pienille lapsille että vanhemmille LEGO faneille iloa ja leikkimielisyyttä vuodesta toiseen. Kuten aikaisempinakin vuosina, suosikkien valitseminen on ollut vaikeaa, mutta pitkän pohdinnan ja monen rakennusprojektin jälkeen joululahjasuosikit 2017 ovat löytyneet!

Nouse hiihtohissiin Mian ja Olivian kanssa ja nauti matkasta rinteen huipulle! Nauti maisemista vuorenhuipulla sijaitsevassa ravintolassa piirakan ja kaakaon äärellä. Nouse sitten suksille ja laskettele rinnettä alas. Vieraile luolassa ystävällisen karhunpennun luona – silläkin on laskettelurinne! Tarkista kartasta, ettet unohda mitään. Pieni vuorikiipeily olisi hauskaa, vai mitä?

LEGO Friends Laskettelukeskuksen hiihtohissi-setin (41324) suositushinta on 69,95 €

Auta taaperoasi rakentamaan tivolin tuttu karuselli ja leikkikää perheen yhteistä hauskaa päivää. Pienistä lapsista on hauska käyttää erityistä hammaspyörätoimintoa tai pyörittää karusellin yläosaa ja katsoa, miten sen neljä hevosta pyörivät. Leiki hauskoja roolileikkejä ja kerro tarinoita, kun lapset työntävät LEGO® DUPLO® hahmoja alas liukumäestä tai ostavat lipun kioskilta. Mukana on neljä DUPLO hahmoa.

LEGO DUPLO Hauska perhetivoli-setin (10841) suositushinta on 54,95 €.

Aja Disney•Pixarin Salama McQueen Smokeyn autokorjaamolle. Junior Moonin ja Smokeyn kanssa pidetyn tiukan harjoituksen jälkeen näyttää siltä, että Salama kaipaa pientä korjaamista! Vaihda renkaat ja valitse sitten oikeat työkalut Salaman moottorin virittämiseksi, jotta hän on valmis voittamaan seuraavan kisan!

LEGO Juniors Smokeyn autokorjaamo-setin (10743) suositushinta on 29,95 €.

Pakkaa varusteesi Viidakon siirrettävään laboratorioon ja lähde kohti salaista vesiputousta! Auta autoa korjaavaa mekaanikkoa, kun tiedemies tarkistaa alueen. Varo vedessä olevia krokotiilejä ja etsi sitten temppelistä upeita aarteita. LEGO® Cityn viidakossa on jännittävää joka päivä!

LEGO City Viidakon siirrettävä laboratorio-setin (60160) suositushinta on 59,95 €.

Valmistaudu vauhdikkaaseen toimintaan tehokkaalla LEGO® Technic Kauko-ohjattavalla telakilpa-autolla, jossa on raikasta limenvihreää, valkoista ja mustaa sekä hienoja tarroja, turvakaaret ja valtavat telaketjut loistavaa ohjattavuutta varten! Ota kauko-ohjain ja aja tällä superjäreällä ajoneuvolla esteiden yli, kiihdytä hurjaan vauhtiin ja tee hurjia kurveja niin eteen kuin taaksekin päin. Mallista voi rakentaa myös toisen tehokkaan kauko-ohjattavan mallin, upean maastokuormurin.

LEGO Technic Kauko-ohjattava telakilpa-auton (42065) suositushinta on 94,95 €.

Omista ikioma LEGO® BB-8! Pyöritä päätä kääntämällä pyörää, avaa luukku kääntämällä toista pyörää ja katso, miten hitsauspoltin tulee näkyviin, aivan kuten elokuvassa. Voit myös asettaa BB-8:n jalustaan ja esitellä ystävällistä droidiasi kaikille kavereillesi, kun he tulevat käymään.

LEGO Star Wars BB-8™-setin (75187) suositushinta on 119,95 €.

Katso LEGOn koko tuotevalikoima osoittessa www.LEGO.com/fi-fi

Lisätietoja ja testituotteet:

Anneli Doepel, Lehdistökontakti MSL
Puhelin: 045 325 0470
anneli.doepel@mslgroup.com

Tietoa LEGO Groupista

LEGO Group on yksityinen, perheomistuksessa oleva yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Tanskan Billundissa ja muut suuret toimistot Enfieldissä Yhdysvalloissa, Lontoossa Iso-Britanniassa, Shanghaissa Kiinassa, sekä Singaporessa. Ole Kirk Kristiansenin vuonna 1932 perustama yhtiö on nykyään yksi maailman johtavista lapsille tarkoitettujen lelumateriaalien valmistajista. Työntekijöitä konsernissa on noin 11 000 eri puolilla maailmaa. Motolla "Only the best is good enough", LEGO Group omistautuu toiminnassaan lasten luovuuden ja mielikuvituksen kehittämiseen. LEGO tuotteita myydään koko maailmassa ja tuotteet ovat nähtävissä osoitteessa www.LEGO.com. Lisätietoja toiminnastamme löydät osoitteesta http://www.LEGO.com/aboutus. LEGO logo, LEGO minifigures, DUPLO, LEGENDS OF CHIMA, NINJAGO, BIONICLE, MINDSTORMS ja MIXELS ja ovat LEGO Groupin tavaramerkkejä. ©2017 The LEGO Group.