Kaksoiskuitutuote tasapainottamaan vatsan toimintaa

Tuleva lomakausi merkitsee monelle matkustamista ja arjesta poikkeavaa päivärytmiä. Nämä vaikuttavat usein vatsan toimintaan ja tasapainoon. Turvotus, epämääräinen olo ja epäsäännöllinen tarve päästä WC:hen ovat usein huonossa tasapainossa olevan vatsan seurausta.

Apteekeissa myytävä Regulamine™ on kehitetty ylläpitämään tasapainoista ja säännöllistä vatsan toimintaa. Tuote koostuu luonnollisista psyllium-siemenen kuoren ja chia-siemenen kuiduista. Reseptivapaa Regulamine™ on saatavilla ainoastaan apteekeista. Kaksoiskuituvalmisteella on tieteellisesti todistettu vaikutus; säännöllinen vatsan toiminta seitsemässä päivässä.

Epätasapainossa oleva vatsa haittaa jokapäiväistä elämää ja vaikuttaa kielteisesti hyvinvointiin. Epäsäännöllinen tarve päästä käymään wc:ssä on usein ongelma, ja erityisen vaivalloista se on matkustettaessa, kun päivärutiinit poikkeavat normaalista.

Epätasapainoisen vatsan vaivoja voi lievittää muun muassa huolehtimalla riittävästä kuidunsaannista, juomalla paljon vettä sekä säännöllisellä liikunnalla. On myös tärkeää käydä WC:ssä aina, kun siihen on tarve.

- Melkein puolet epäsäännöllisestä vatsan toiminnasta kärsivistä henkilöistä ei hoida vatsaansa. Se johtaa helposti ummetukseen, turvotukseen ja epämiellyttävään oloon. Regulamine™ sisältää täysin luonnollisia kuituja ja auttaa saavuttamaan säännöllisen vatsan toiminnan jo seitsemässä päivässä, Siamak Ayani, Nordic Senior Brand Manager, Omega Pharma Nordic AB:stä sanoo.

Epätasapainossa olevan vatsan oireita:

• Vatsa on kovalla
  • Ummetus
  • Pingottunut ja turvonnut vatsa
  • Epäsäännölliset WC:ssä käynnit
  • WC:ssä käynti vaikeaa
  • Tunne siitä, että vatsa ei tyhjenny WC-käynnillä
  • Ponnistamisvaikeudet WC-käynnin yhteydessä

Yleiset syyt epäsäännölliseen vatsan toimintaan sekä ummetukseen:

• Stressi ja ahdistus
  • Kuivuminen (liian vähäinen nesteen saanti)
  • Vähäkuituinen ruokavalio
  • Liikunnan puute
  • Raskaus
  • Korkea ikä
  • Lääkkeet
  • Ympäristön muutos (esim. matkat)

Näin Regulamine™ toimii
Regulamine™ käytetään ummetuksen ja epäsäännöllisen vatsan toiminnan hoitamiseen. Regulamine™ edistää tasapainoista ruoansulatusta ja säännöllistä suoliston toimintaa. Se hoitaa tavanomaisen ummetuksen tehokkaasti. Appelsiinilta maistuva tuote on pakattu käteviin annospusseihin. Pussin sisältö sekoitetaan lasilliseen vettä. Regulamine™ otetaan kerran päivässä, mielellään aamiaisen yhteydessä.

Chiasyllia™ sisältävässä Regulaminessa™ on yhdistetty ensimmäistä kertaa sekä liukenevia että liukenemattomia kuituja. Tuotteella on tieteellisesti todistettu vaikutus ja sen avulla suolen toiminta palautuu säännölliseksi seitsemässä päivässä. Chiasyll™ on Psyllium-siemenen kuoren ja Chia-siementen ainutlaatuinen kuituyhdistelmä, joka edesauttaa vatsan säännöllistä toimintaa ja helpottaa WC:ssä käyntiä. Psyllium-siemenen kuoren kuidut muodostavat geelin, joka voitelee suoliston limakalvoja ja edistää sen toimintaa. Chia-siementen kuidut turpoavat ja lisäävät massaa suolistossa, mikä nopeuttaa suoliston toimintaa. Nämä kaksi kuitutyyppiä vaikuttavat yhdessä tehokkaammin ja palauttavat kehon luonnollisen rytmin sekä hoitavat tavanomaisen ummetuksen johtamatta riippuvuuteen. Käytännölliseen annospussiin pakattu Regulamine™ on helppo kuljettaa mukana kaikkialla, minkä ansiosta Regulaminen™ päivittäinen käyttö on erittäin helppoa.

Regulamine™ soveltuu aikuisille ja 12 vuotta täyttäneille lapsille. Appelsiinilta maistuva kuituvalmiste on sokeriton, gluteeniton ja laktoositon ja koostuu täysin luonnollisista chia-siementen ja psyllium-siemenkuoren kuiduista. Reseptivapaa tuote myydään apteekeissa kautta maan 30:n ja 10:n annospussin pakkauksissa hintaan 24,00 euroa ja 10,20 euroa.

Lisätietoja:

Siamak Ayani, Senior Brand Manager, Omega Pharma Nordic AB
siamak.ayani@omega-pharma.se, + 46 73 982 51 15

Anneli Doepel, lehdistötiedustelut, MSLGROUP Finland
anneli.doepel@mslgroup.com, + 358 45 325 0470

Omega Pharma on erikoistunut itsehoitotuotteisiin, jotka hoitavat kaikkea vatsavaivoista flunssaoireisiin. Omega Pharman tuotemerkkejä ovat mm Reduflux, Sinoclear, Canoderm ja ACO. Yrityksen tuotteet myydään ainoastaan apteekeissa.  Omega Pharma tuotteita myydään yli 35 Euroopan maassa. Lisää tietoa löytyy osoitteessa www.aconordic.fi.