Maailman älykkäin sähköhammasharja on nyt myös kaunein

Oral-B esittelee uuden Oral-B GENIUS Rose Gold -sähköhammasharjan, jossa yhdistyvät älykäs Position Detection -paikannusteknologia ja kaunis ruusukullanvärinen runko. Pakettiin kuuluu harjan kanssa yhteensointuva matkakotelo, jossa voi samanaikaisesti ladata sekä sähköhammasharjan että puhelimen. Lisäapua kauniin ja terveen hymyn saavuttamiseen antaa uusi kiillottava harjaspää, joka poistaa tehokkaasti pintavärjäytymät hampaista.

”Maailman älykkäin ja edistyksellisin sähköhammasharja on uuden harjaspään ansiosta entistä tehokkaampi. Uusi sähköhammasharja, jossa trendikäs ruusukultadesign ja Position Detection -paikannusteknologia yhdistyvät, on täydellinen niille, jotka arvostavat sekä huipputeknologiaa että tyylikkyyttä sähköhammasharjassaan”, sanoo Alexandra Hoby, Pohjoismaiden Oral-B Brand Manager.

Suun terveyden kannalta on tärkeää harjata hampaita riittävän kauan, olla harjaamatta liian kovaa sekä varmistaa, ettei mikään suun alue jää puhdistamatta. Oral-B GENIUS Rose Gold -sähköhammasharjaan onkin kehitetty monta ominaisuutta, jotka auttavat edistämään suun terveyttä:

• Position Detection: Kuten jokaisessa Oral-B GENIUS harjassa, myös Rose Gold -harjassa on paikannusteknologia, joka älypuhelimen kameran avulla havainnoi suun puhdistamattomat alueet varmistaen ettei mikään suun alue jää puhdistamatta.

• Pyörivät harjaspäät: Oral-B:n pyöreä harjaspää ympäröi jokaisen hampaan puhdistaen myös ne alueet, jotka usein jää puhdistamatta tavallisella hammasharjalla. Yhdessä Position Detection -paikannusteknologian kanssa tämä mahdollistaa parhaan mahdollisen jokapäiväisen suuhygienian ylläpitämistä.

• Paineentunnistus: Suojaa ikeniä huomauttamalla, jos harjalla painetaan liian kovaa, hidastaen samanaikaisesti harjan liikettä kunnes paine on taas sopiva.

• Ajastin: Varmistaa, että käyttäjä harjaa hampaitaan hammaslääkäreiden suosittelemat kaksi minuuttia jokaisella harjauskerralla.

Oral-B Genius Rose Gold –sähköhammasharjan suositushinta on 230€.

Kuvat ja testituotteet:

Anneli Doepel, MSL