NESCAFÉ Dolce Gusto ja italialainen muotitalo Fiorucci loivat yhteistyössä uudenlaisen kahvikoneen

Helsinki, 28. elokuuta 2013: NESCAFÉ Dolce Gustolla on hyviä uutisia kaikille taiteen ja muodin ystäville, jotka eivät halua tehdä kompromisseja, vaan haluavat nauttia yhtä aikaa huippumuotoilusta ja laadukkaasta kahvista.

NESCAFÉ Dolce Gusto on aloittanut yhteistyön italialaisen muotisuunnittelija Fioruccin kanssa ja lanseeraa rajoitetun erän kahvikoneesta: FIORUCCI LIMITED EDITION. Kahvikoneen trendikkään muotoilun takana on italialainen suunnittelija, joka on tunnettu värikkäästä ja provokatiivisestakin tyylistään.

Uuden FIORUCCI-kahvikoneen suutelevat piirroshahmot ja rohkea sekoitus punaista, keltaista ja mustaa ovat velkaa 1960-luvun pop-taiteelle.

”Yhteistyö FIORUCCIn kanssa oli meille luonteva valinta. Italialainen muotitalo on tunnettu hilpeästä värienkäytöstään sekä uudenlaisesta muotoilustaan, mikä sopii NESCAFÉ Dolce Guston maailmaan täydellisesti. Keittiössä ei aina tarvitse olla vain harmaata ja mustaa”, sanoo Brand Manager Simone Elkjær Holm NESCAFÉ Dolce Gustolta.

Rohkean muotoilun lisäksi myöskään kahvikoneen laadusta ei ole tingitty. Kuten muissakin NESCAFÉ Dolce Gusto –kahvikoneissa, myös uudessa koneessa on laadukkaan kahvinautinnon takaava jopa 15-barin paine. Jos mielesi tekee kylmää juotavaa, NESCAFÉ Dolce Gusto tekee vaivattomasti myös herkulliset jääteet ja maitokaakaojuomat

Uusia makunautintoja
NESCAFÉ Dolce Gusto esittelee syyskuussa myös kolme uutta makua hetkiin, jolloin haluat hemmotella itseäsi:

-Espresso Caramel – herkullinen ja vahva espresso, jossa on pieni ripaus karamellia

-Choco Caramel – hemmottele itseäsi syntisen hyvällä suklaa-karamellilla

-Tea Latte – Virkistävä ja makea kupillinen kermaista teetä

NESCAFÉ Dolce Guston FIORUCCI Limited Edition sisältää kaksi tyylikästä espressokuppia, ja se on myynnissä syyskuussa 2013 suositushintaan 159 euroa.

Uudet kapselit ovat tulevat myyntiin 1. syyskuuta, ja 8-16 kapselin pakkauksen suositushinta on 5,90 euroa.

Kahvikone ja kapselit voi ostaa suoraan verkkokaupastamme: https://www.dolce-gusto.fi/FI/Kauppa/Maut/Pages/Maut.aspx
Lisätietoa:
Simone Elkjær Holm, Nordic Brand Manager, NESCAFÉ Dolce Gusto
T.: +45 3546 03 39, M.: +45 2321 2566
E.: simone.elkjaerholm@dk.nestle.com

Kuvat ja testituotteet:
Anneli Doepel, MSLGROUP Finland
M.: 045 325 0470
E.: anneli.doepel@mslgroup.com

Faktoja:

Tekniset tiedot:

-Laite valmistaa kahvin jopa 15 barin paineella: Nauti aidosta italialaisesta espressosta
-Energiansäästötoiminto: Kahvikone menee automaattisesti pois päältä viiden minuutin kuluttua käynnistyksestä
-Paino: 2,5 kg

Faktoja FIORUCCISTA:
Italialainen muotitalo perustettiin vuonna 1967 San Babilassa, Milanossa. 1970-luvulta lähtien FIORUCCIa on pidetty suunnittelijana, joka on yhdistänyt taiteen sekä muodin. Muotitalo on tehnyt yhteistyötä muun muassa poptaiteilija Andy Warholin sekä huippusuunnittelija Jean-Paul Gaultierin kanssa. FIORUCCI on tunnettu rohkeista väreistään ja provokatiivisuudestaan.

NESCAFÉ Dolce Gusto
NESCAFÉ Dolce Gusto on ainoa yhden kupin kahvikone jopa 15 barin paineella, joka on vastaava paine kuin ammattilaisten kahvikoneissa. Tämä takaa, että jokainen kahvikuppi on täydellinen vaahtoavan creman kera. Innovatiivinen ja helppokäyttöinen kapselisysteemi pitää huolen siitä, että jokainen valmistamasi kahvikupillinen on tuore. Ilmatiiviit kapselit optimoivat paineen juuri oikeaksi. Kapselit sisältävät vain parasta paahdettua espressoa, cappucinoa, latte macchiatoa tai kaakaota. Näin saat aina laadukasta kahvia nopeasti ja vaivattomasti.

NESTLÉ
Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys. Se työllistää yli 280 000 ihmistä 449 tehtaalla ympäri maailman. Yrityksellä on vahva valikoima brändejä ruoka- ja juomakategorioissa, esimerkiksi lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlén pääkonttori sijaitsee Veveyssä Sveitsissä ja Suomen toimipiste Espoossa. Nestlé Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.