Nikon esittelee uuden MONARCH-kaukoputkisarjan

Amsterdam, Alankomaat, 14. heinäkuuta 2016: Nikon-konsernilla on ilo julkistaa uudet MONARCH-kaukoputkimallinsa, joihin sisältyy neljä kaukoputken runkoa ja kolme erityisesti tälle sarjalle suunniteltua okulaaria. Näissä MONARCH-kaukoputkissa hyödynnetään uutta optista suunnittelua, mikä takaa korkeatasoisen optisen suorituskyvyn ja erittäin kirkkaan näkökentän. ED82/EDIII-kaukoputkien seuraajina nämä mallit tarjoavat uuden, jännittävän kokemuksen luonnon tarkkailun parissa.

MONARCH-kaukoputket takaavat suuren kontrastin näkökentän Nikonin ED-lasin (erittäin pieni hajonta) ja todenmukaisen värintoiston ansiosta. Kaikissa linssi- ja prismapinnoissa on monikerrospäällyste, joka takaa tehokkaan valonläpäisyn. Optimoitu tarkennusjärjestelmä mahdollistaa nopeamman ja vakaamman tarkennuksen.

MEP-okulaareissa käytetään uutta optista järjestelmää ja tasokorjattua linssijärjestelmää, joka takaa yhtenäisen terävyyden ja kirkkauden koko näkökentällä sekä suuren silmäetäisyyden. Kaukoputkeen kiinnitettyinä MEP-okulaarit ovat vedenkestäviä taaten turvallisen käytön jopa odottamattomien säävaihteluiden aikana.

Tarkkailitpa lintuja tai yötaivaan näkymää, alumiiniseoksesta valmistettu runko on sopivan vahva ja kestävä ulkokäyttöön. Matkustitpa miten kauas tahansa, MONARCH-kaukoputket on suunniteltu viemään sinut määränpäähäsi jopa äärimmäisissä olosuhteissa.

Suositushinnat sis. ALV:

MONARCH FIELDSCOPE 82 S 1519€

MONARCH FIELDSCOPE 82 A 1519€

MONARCH FIELDSCOPE 60 S 1309€

MONARCH FIELDSCOPE 60 A 1309€

20-60x eyepiece for MONARCH FIELDSCOPE 369€

30-60x Wide eyepiece for MONARCH FIELDSCOPE 519€

38x Wide eyepiece MONARCH FIELDSCOPE 319€

Myynti alkaa elokuussa 2016.

Lisätietoja: www.nikon.fi www.facebook.com/NikonFinland @nikonnordic

Nikon Nordic AB
Christian Hersborn
Puh +46 70-321 27 96