Nikon Photokina 2014 -messuilla

Nikon opastaa ja innoittaa tämän vuoden Photokina-messuilla Kölnissä

Helsinki, 15. elokuuta 2014 – Nikon on jälleen kerran pääosassa Photokina 2014 -messuilla, maailman johtavassa valokuvausalan tapahtumassa. Nikonin upealla osastolla (Koelnmesse, Halle 2.2) pääsee kokeilemaan uutuustuotteita ja nauttimaan arvostettujen valokuvaajien ja elokuvantekijöiden esityksistä.

Nikonin osastolla* puhuvat muun muassa seikkailu-, matka- ja urheilukuvaaja Lucas Gilman, toimintavalokuvaaja ja elokuvantekijä Corey Rich, huippu-urheilijoita kuvaava Ray Demski ja muoti- ja taidekuvaaja Miss Aniela. Esiintyjät opastavat, innoittavat ja hämmästyttävät vierailijoita jakamalla kokemuksiaan laadukkailla Nikon-tuotteilla, kuten Nikon D4S:llä ja Nikon D810:llä, kuvaamisesta.

Nikonin osaston vetonaulana on interaktiivinen alue, jossa vierailijat pääsevät nauttimaan jättiruudulle heijastettavan luovan valokuvauksen jännityksestä ja monista muista yllätyksistä. Päänäyttämöllä ja jättiruudulla on niin tietoa kuin viihdettäkin koko messujen ajan.

Nikon Europen toimitusjohtaja Takami Tsuchida kommentoi: ”Tuotteemme ovat valokuvaustekniikan etulinjassa, ja olemme ylpeitä Photokina 2014 -messuilla esiteltävistä viimeisimmistä Nikon-tuotteista. Tämän lisäksi osastollamme nähdään eräitä valokuvaus- ja elokuvamaailman innoittavimpia ja kiinnostavimpia puhujia.”

Messuilla on mahdollisuus tutustua koko Nikon-tuotevalikoimaan aina tyylikkäistä kompaktikameroista ammattitason digitaalijärjestelmäkameroihin. Nikon-tuotteet tekevät varmasti vaikutuksen osastolla vieraileviin messuvieraisiin, jotka saavat katsauksen valokuvauksen tulevaisuuteen. Photokina on avoinna yleisölle 16.–23. syyskuuta 2014 klo 10–18.

Tarkemmat aikataulutiedot puhujista ja tapahtumista löytyvät syyskuussa osoitteesta www.nikonlife.eu. Kuulet viimeisimmät uutiset ja näkemykset seuraamalla meitä Twitterissä @nikoneurope. Liity keskusteluun Twitterissä #nikonphotokina.

Yhteystiedot:

Markkinointi
Minna Lahti
minna@versio.fi

Tuotetiedot
Jyrki Tuppurainen
jyrki.tuppurainen@nikon.fi

Lisätietoja Nikonin palkituista tuotteista on osoitteessa www.nikon.fi

Nikon perustettiin Japanissa vuonna 1917 ja se on maailman johtava digitaalisen optiikan ja tarkkuusoptiikan valmistaja. Nikon tunnetaan nykyään ympäri maailmaa digitaalisista järjestelmäkameroistaan, vaihdettavista NIKKOR-objektiiveistaan ja COOLPIX-kompaktikameroistaan. Nikon on ainoa iso optiikan valmistaja, joka vieläkin valmistaa lasinsa kokonaan itse pystyäkseen hienosäätämään objektiivin ominaisuudet ja maksimoimaan laadun ja suorituskyvyn. Nikon on myös ainoa valmistaja, joka on pysynyt alkuperäisessä objektiivisuunnittelussaan yli 50 vuotta. Muita Nikonin tuoteryhmiä ovat mm. kiikarit, etäisyysmittarit ym. mittausinstrumentit, skannerit, mikroskoopit ja puolijohdekomponentit. Nikon Corporation on listattu Tokion pörssiin. www.europe-nikon.com

* Esiintyjät voivat muuttua