Open Market kiinteistönvälityspalveluita Stockmann-tavarataloista

Open Market Kiinteistönvälitys ja Stockmann ovat solmineet yhteistyösopimuksen kiinteistönvälityspisteiden avaamisesta Stockmann-tavarataloihin. Ensimmäinen palvelupiste aukeaa Helsingin keskustan Stockmannille syys-lokakuun vaihteessa. Tavoitteena on avata pisteitä myös muissa tavarataloissa, ja neuvottelut tilojen vuokraamisesta tavarataloista ovat käynnissä.

Open Market Kiinteistönvälityksen toimintamalli on ainutlaatuinen Suomessa. Open Market on avoin konsepti, jossa asiakkaalle tarjotaan yhdellä sopimuksella useita kiinteistönvälittäjiä. Tämä tarkoittaa käytännössä, että myös kilpailevat kiinteistönvälittäjät voivat tarjota kohdettamme omille asiakkailleen. Avaamalla kohteet myös kilpaileville välittäjille taataan asiakkaalle nopea ja tehokas kiinteistönvälityspalvelu. Open Market Kiinteistönvälitys tarjoaa myös ostotoimeksiantoja etsimällä sopivia kiinteistöjä asiakkaan puolesta.

”Yhteistyö Stockmannin kanssa on meille hyvin luonteva päätös. Emme kilpaile hinnalla vaan laadulla ja Stockmann on mitä mieluisin yhteistyökumppani. Panostamme laadukkaaseen asiakaspalveluun ja olemme 20 vuoden aikana hoitaneet noin 47 000 toimeksiantoa. Sopimuksen myötä voimme jatkaa työtä myös Stockmannin asiakkaiden kanssa”, kertoo Panu Oksanen, Open Market Kiinteistönvälityksen toimitusjohtaja.

Open Market Kiinteistönvälitys täydentää Stockmannin tarjontaa tuomalla täysin uudenlaisen konseptin osaksi tavaratalojen palveluja. Open Market kiinteistönvälitys tarjoaa Stockmannin kanta-asiakkaille erilaisia etuja, joiden suuruus määräytyy kanta-asiakastason mukaan.

Open Market Kiinteistönvälitys haluaa tarjota työntekijöilleen parhaan mahdollisen työympäristön. ”Arvostamme erityisen paljon kokeneita välittäjiämme ja haluamme työntekijöidemme viihtyvän. Ajattelemme liiketoimintaamme myös ekologiselta kannalta. Tämän vuoksi olemme kehittäneet toimintamalleja, jotka muun muassa lisäävät kierrätystä sekä vähentävät työajoja”, Oksanen jatkaa.

Vuonna 1996 perustettu Open Market Kiinteistönvälitys on yksi Suomen suurimmista ja vanhimmista välitysketjuista.

Lisätiedot:

Open Market, Panu Oksanen, toimitusjohtaja, puh. 0400 781 759, panu.oksanen@openmarket.fi

Stockmann, Seppo Oksanen, kaupallisten toimintojen johtaja, 040 587 9305, seppo.oksanen@stockmann.com

Open Market Kiinteistönvälitys tarjoaa kaikille välittäjille avointa kiinteistönvälitystä valtakunnallisesti. Yhtiön tavoitteena on tarjota asiakkaille tehokasta ja sujuvaa kiinteistönvälitystä välittäjien yhteis-työhön perustuvalla toimintamallilla. Open Market kiinteistönvälityksen palveluksessa työskentelee noin 140 ammattilaista. Ketjun palveluita saa Pääkaupunkiseudun lisäksi Hämeenlinnasta, Hyvinkäältä, Karkkilasta, Kotkasta, Lahdesta, Jyväskylästä, Kuopiosta, Iisalmesta, Tampereelta, Valkeakoskelta, Turusta, Porista, Seinäjoelta, Lapualta, Vaasasta, Oulusta.