Oral-B lanseeraa: 3D White -hammastahna valkoisempaan ja terveempään hymyyn

Menestystuote nyt Suomessa

Lehdistötiedote 28.1.2014

Kasvovoiteet, meikit ja hiusmuotoilutuotteet kuuluvat useimpien päivittäisiin kauneusrutiineihin. Kokonaisuuden kannalta aivan yhtä tärkeää on terve ja raikas hymy. Oral-B tuo nyt Suomeen uuden, ylellisen 3D White Glamorous Shine -hammastahnan, joka poistaa vain viidessä päivässä jopa 90 prosenttia hampaiden pinnallisista värjäytymistä ja saa hymyn näyttämään raikkaalta, terveeltä ja säteilevältä.

3D White -hammastahna on lanseerattu jo useilla markkinoilla ja seuraavaksi se saapuu Suomeen. Yhdysvalloissa vastaava tuote tunnetaan tuotenimellä Crest, ja siellä siitä on tullut monien muoti-ikonien ja julkkisten suosima kauneustuote, jota myös pohjoismaiset naiset tuovat mukanaan matkoiltaan. Yksi syy tuotteen suosioon on se, että sillä saa valkoisen ja raikkaan hymyn helposti ja hellävaraisesti. Tahna poistaa vain viidessä päivässä jopa 90 prosenttia hampaiden pinnallisista värjäytymistä, mikä tekee siitä Oral-B:n tehokkaimmin valkaisevan hammastahnan.

– Terve ja kaunis hymy on entistä tärkeämpi osa ulkonäköä. Olemme valtavan iloisia, että voimme esitellä jo valmiiksi pidetyn tuotteen myös suomalaisille kuluttajille. Uskomme, että tuotteesta tulee monille itsestäänselvä osa päivittäisiä kauneusrutiineja, kertoo Ebba Wallmén Procter & Gamblelta.

Ylellinen ja terve hohde

Plakin peittämä hammas on mattapintainen, eikä heijasta valoa. Oral-B:n uusi ja parannettu yhdiste kiinnittyy hammaskiilteeseen ja tekee hampaan pinnasta paremmin valoa heijastavan. Se saa hampaat näyttämään heti pesun jälkeen hohtavan valkoisilta. Hammastahnassa on myös käytetty Dual Silica -menetelmää - 3D Whiten parasta valkaisutekniikkaa - joka poistaa värjäytymät ja tuo esiin hampaiden luonnollisen valkoisuuden. Lisäksi hammastahna auttaa estämään uusien värjäytymien syntymistä. Se sisältää myös pyrofosfaatteja, jotka kiinnittyvät hampaan pintaan ja auttavat säilyttämään hampaiden luonnollisen valkoisuuden. Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine ehkäisee hammaskiveä ja kariesta sekä vahvistaa kiillettä vahingoittamatta sitä. Raikas mintunmaku tuo pitkään kestävän, raikkaan ja ylellisen olon.

Oral-B 3D White lanseerataan kahtena versiona, Glamorous Shine ja Healthy Shine. Samalla markkinoille tuodaan myös Oral-B 3D White Brillliance ja Vitalize. Tuotteet ovat kaupoissa helmikuusta lähtien. Suositushinta 3,99 €.

Lisätiedot:
Ebba Wallmén, PR-Manager, Oral-B