Oral-B lanseeraa tähän asti edistyneimmän harjaspäänsä: CrossActionin

Oral-B täydentää tarjontaansa lanseeraamalla CrossAction -harjaspään eli tähän asti kehittyneimmän harjaspäänsä. Kuten muutkin Oral-B:n vaihtoharjat, se on tehokas taistelussa plakkia vastaan. Lisäksi sen viistot harjakset mahdollistavat syvemmän ja tehokkaamman puhdistuksen.

CrossAction -vaihtopään harjakset ovat 16 asteen kulmassa ja ne puhdistavat syvältä hampaiden väleistä. Optimaalinen kulma sopii paremmin hampaiden muotoon peittäen 30 prosenttia enemmän hampaiden pinnasta joka harjauskerralla. Kaikki tämä yhdessä merkitsee tehokasta ja perusteellista puhdistusta. Samalla CrossAction -vaihtopään harjakset ovat hyvin tiheässä, mikä tekee puhdistuksesta hellävaraisempaa.

– Ostamalla Oral-B:n sähköhammasharjan voi helposti muunnella sen toimintoja harjaspäätä vaihtamalla. Kaikki harjaspäämme sopivat kaikkiin harjoihimme. Joskus tarvitaan tehokasta ja syväpuhdistavaa harjaa, kuten CrossAction, ja joskus taas värjäytymiä poistavaa harjaspäätä, sanoo Brand Manager Pierre Lindquist Oral-B:ltä.

CrossAction -harjaspään lisäksi Oral-B:n vaihtoharjavalikoimaan kuuluvat seuraavat:

Oral-B FlossAction

FlossActionin pehmeät ja taipuisat harjakset puhdistavat tehokkaasti hampaiden välit ja ienrajan.

Oral-B 3D-White

3D Whiten kuminen kiillotuskuppi poistaa tehokkaasti pinnallisia värjäytymiä. Harjaspää ympäröi jokaisen hampaan, puhdistaen ne perusteellisesti.

Oral-B Sensitive

Sensitive -harjaspään pehmeät harjakset ovat hellävaraiset sekä hampaille että ikenille.

Oral-B TriZone

TriZonessa on lyhyemmät harjakset hampaiden pinnan perusteelliseen puhdistukseen sekä pidemmät harjakset hammasvälien tehokkaaseen puhdistukseen. TriZonella voi harjata kuten tavallisella manuaaliharjalla eli edestakaisin liikkein.

Precision Clean

Syväpuhdistaa poistamalla tehokkaasti plakkia myös vaikeasti puhdistettavilta alueilta.

Kaikissa Oral-B:n vaihtoharjoissa on Indicator-harjakset, jotka haalistuvat merkiksi harjaspään vaihdosta. Huolellisella, kaksi kertaa päivässä tehtävällä kahden minuutin harjauksella, harjaspää kestää noin kolme kuukautta.

Lisätiedot Oral-B:

Pierre Lindquist, Brand Manager, Oral-B
Puhelin: +46 8 5352 8869
Sähköposti: Lindquist.p@pg.com

Kuvat ja lisätiedot medialle:

Hanna Reinikainen
Puhelin: +358 50 582 1885
Sähköposti: hanna.reinikainen@mslgroup.com

Procter & Gamble
Procter & Gamble tavoittaa tuotemerkeillään noin 5 miljardia ihmistä ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Always®, Ariel®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® ja Wella®. P&G:llä on toimintoja noin 70 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa http://www.pg.com/se_SE/nordics/suomi.shtml