Parhaat kovat paketit pukinkonttiin Braunilta

Joulu tuntuu tulevan joka vuosi nopeammin ja nopeammin, eikä lahjaostosten tekemiseen tahdo aina olla aikaa. Hyvistä lahjaideoistakin on usein puutetta. Braun esittelee vinkkinsä pukinkonttiin suosituimmista tuotteistaan, jotka voi halutessaan ostaa vaikka nettikaupasta kotisohvalla maaten.

Lahjavinkit miehille:

Braun CoolTec – miehelle, joka haluaa siistin parranajon ilman ihoärsytystä

Braunin huippu-uutuus °CoolTec on markkinoiden ensimmäinen parranajokone, joka takaa loistavan ajotuloksen ilman ihoärsytystä myös herkästä ihosta kärsiville. °CoolTecin ainutlaatuinen tekniikka vie parranajon kokonaan uudelle tasolle; sen jäähdytysominaisuus jättää ihon raikkaaksi ja eliminoi ihoärsytyksen tehokkaasti. Suositushinta: 169 euroa.

Braun cruZer6 Face – miehelle, joka haluaa vaihdella partatyyliään

Braun cruZer6 Face yhdistää kolme toimintoa yhdessä laitteessa. Sen uraauurtava tekniikka antaa mahdollisuuden valita parran sileäksi ajon, muotoilun ja trimmauksen välillä – kaikki tämä yhdellä laitteella.  Käännettävä trimmeri toimii yhtä hyvin parran ääriviivojen viimeistelyyn kuin sen siistimiseen haluttuun mittaan. Siloposkista pitävälle miehelle on tarjolla erityisleveä ajopää, jonka SmartFoil-tekniikka ajaa eri suuntiin kasvavat partakarvat mukavasti suurelta alueelta. Suositushinta: 89 euroa.

Ear & Nose Trimmer – miehelle, joka haluaa eroon nenän tai korvien karvoituksesta

Braun Exact Series korva- ja nenätrimmeri tarjoaa huolitellulle miehelle mukavan tavan päästä eroon epätoivottavasta karvoituksesta. Ergonomisesti muotoiltu trimmeri poistaa karvoituksen tarkasti ja miellyttävästi ilman kivuliasta repimistä. Suositushinta: 24 euroa.

Lahjavinkit naisille:

Braun SensoCare – naiselle, joka haluaa pitää hiuksensa terveinä ja muotoilla ne ammattilaisen tavoin

Uusi SensoCare-hiustensuoristaja on maailman ensimmäinen älykäs työkalu hiusten muotoiluun. Sen innovatiivinen tekniikka takaa parhaan mahdollisen muotoilulämpötilan jokaiselle hiustyypille. Kuivaimen digitaaliseen näyttöön asetetaan omien hiusten pituus ja paksuus, minkä jälkeen SensoCare huolehtii loput tunnistamalla automaattisesti hiusten kunnon, kosteuden ja sen, miten kuivainta käytetään. Tunnistus tapahtuu automaattisesti 20 sekunnin välein, jolloin SensoCare myös säätää lämpötilaa optimaaliseksi tarpeen mukaan. Suositushinta: 139 euroa.

Braun Satin Hair 7/Color – naiselle, joka haluaa täydellisen muotoilun vahingoittamatta hiuksia

Braun Satin Hair 7 on hiustenkuivain, joka takaa kampaamotasoisen tuloksen kotioloissa. Sen Satin Ion -tekniikka ja kolme lämpöasetusta ja kaksi ilma-asetusta tarjoavat yksilöidyn tuloksen eri hiustyypeille. Kuivaimessa on myös SatinProtect Drying -ominaisuus, joka takaa hellävaraisen käsittelyn kaikille hiustyypeille. Color-versio on suunniteltu erityisesti pitämään värjätyt hiukset elävän ja raikkaan näköisinä pitkään. Suositushinta: 59 euroa (normaalimalli), 64 euroa (Color).

Braun Silk-épil 7 SkinSpa – naiselle, joka haluaa pitää ihonsa sileänä pitkään

Braunin monikäyttöinen karvanpoistoinnovaatio Braun Silk-épil 7 SkinSpa on loistava lahja naiselle, joka haluaa pitää säärensä silkinpehmeinä ja karvattomina. Laite yhdistää kaksi aiemmin erilliset laitteet vaatinutta ominaisuutta, epiloinnin ja ihon kuorinnan.Kuorinta on yksi tärkeimmistä kauneundenhoidon rutiineista, koska se poistaa kuivan ja kuolleen ihon ja antaa alemmille ihokerroksille mahdollisuuden uusiutua. Lopputuloksena  on raikas ja sileä iho. Laite on vedenpitävä ja langaton, joten se on kätevä myös matkoilla. Suositushinta: 179 euroa.

Lahjavinkki naiselle tai miehelle:

Venus Naked Skin powered by Braun – hänelle, joka haluaa pitää ihonsa karvattomana

Braunin ja Gillette Venuksen uusin IPL-laite on täydellinen lahja hänelle, joka haluaa pitää vartalonsa karvoituksen sileänä pitkään. Maailman kaksi johtavaa karvanpoiston asiantuntijaa ovat yhdistäneet voimansa ja tuoneet markkinoille IPL-laitteen kotikäyttöön. Innovatiivinen tekniikka ja erityisvalmisteinen ihonvärisensori takaavat optimaaliset asetukset ja pitkäkestoisen, karvattoman tuloksen. IPL- valoimpulssiteknologia on ammattilaisten käyttämä tekniikka karvojen poistoon, ja se sopii niin naisille kuin miehille. Suositushinta: 199 euroa.

Lisää lahjavinkkejä osoitteessa www.braun.com/nordic

Tutustu myös lehdistöpalveluumme osoitteessa www.pgnewsroom.se ja rekisteröidy, niin pysyt jatkuvasti ajan tasalla P&G:n uutuustuotteista.

Lisätietoa:

Sigrid Barnekow, P&G, Puhelin: +46 73 554 2481, Sähköposti: barnekow.s@pg.com

Kuvat ja testituotteet:

Aino Luukkanen, MSLGROUP, Puhelin: 050 520 7368, Sähköposti: aino.luukkanen@mslgroup.com

Procter & Gamble

Procter & Gamblen tuotteita käytetään päivittäin noin kolme miljardia kertaa ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ja Whisper®. P&G toimii yli 80 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa http://www.pg.com/fi_FI.