SHAKIRA NIMETTY ORAL-B 3D WHITE –TUOTEMERKIN KANSAINVÄLISEKSI LÄHETTILÄÄKSI

Oral-B 3D White solmii ensimmäistä kertaa kansainvälisen kumppanuuden julkisuuden henkilön kanssa.

Helsinki, 23.7.2013: Oral-B 3D White on solminut ensimmäistä kertaa kansainvälisen kumppanuuden moninkertaisesti platinaa myyneen sekä kahdesti Grammy-palkinnon voittaneen Shakiran kanssa. Oral-B 3D White tunnetaan maailmanlaajuisesti tuotemerkkinä, joka luo valkoisempia ja kirkkaampia hymyjä ja Shakira tunnetaan valovoimaisena naisena, joka valloittaa hymyllään.

“Olemme innoissamme voidessamme ilmoittaa Shakiran olevan yksinoikeudella Oral-B 3D Whiten maailmanlaajuinen edustaja" kertoo Stephen Squire, Oral Caren Global Marketing Director.  “Shakira, palkittu artisti, NBCn The Voice -ohjelman tähti, filantrooppi, kauneusikoni sekä äiti, edustaa juuri sellaista moniulotteista nykynaista, jolla on aina hohtava hymy huulilla. On hienoa saada niin kaunis ja vahva nainen kuin Shakira edustamaan tuotemerkkiä.”

Maailmanlaajuisena tuotemerkin lähettiläänä Shakira osallistuu palkitun Oral-B 3D White -tuoteperheen uusien tuotteiden lanseeraukseen esiintymällä merkin lehti- ja TV-mainonnassa, PR-tapahtumissa sekä verkko-materiaalissa. Maailmanlaajuinen kampanja alkaa syksyllä 2013.

“Olen innoissani voidessani työskennellä Oral-B 3D Whiten kanssa maailmanlaajuisen lähettilään roolissa – olen aina pitänyt hymyä tärkeänä voimavarana,” sanoo Shakira. ”Tuotemerkki on ikoninen ja tiedän heidän olevan hyvä yhteistyökumppani myös työssämme kolumbialaisten lasten hyväksi Barefoot Foundation -säätiöni kautta.”

Lisää tietoa Oral-B 3D Whitestä: http://www.oralb.fi/ ja https://www.facebook.com/oralb.M Baptiste Shakira

Mediatiedustelut, P&G:

Mollie C. Wheeler, Procter & Gamble, wheeler.mc@pg.com – 513-622-5572

Margarita Miranda-Abate, MSL, margarita.miranda-abate@mslgroup.com – 646-500-7670

Mediakontaktit, Shakira:

Amanda Silverman, 42WEST, amanda.silverman@42West.Net – 212-277-7555

Dvora Englefield, 42WEST, dvora.englefield@42West.net – 212-277-7555

Tiedustelut, Oral-B:

Emilia Mustonen, MSLGroup Finland, emilia.mustonen@mslgroup.com - +358 40 732 6282

Aimo Järvinen, MSLGroup Finland, aimo.jarvinen@mslgroup.com - +358 50 309 2735

Tietoa Procter & Gamblesta

P&G:n tuotteita käyttää noin 4,6 miljardia ihmistä ympäri maailman. Yhtiön laadukas tuotevalikoima on maailman vahvimpia ja luotetuimpia, ja siihen kuuluvat muun muassa Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® ja Vicks®. P&G toimii noin 75 maassa. Lisätietoa ja uutisia P&G:stä ja sen brändeistä osoitteessa http://www.pg.com.

Tietoa Shakirasta

Uransa aikana kolumbialainen laulaja-lauluntekijä ja Grammy-voittaja Shakira on myynyt yli 60 miljoonaa levyä sekä voittanut lukuisia palkintoja kuten kaksi Grammya, kahdeksan Latin Grammy -palkintoa, neljä World Music Awards -palkintoa, kolme American Music Awards -palkintoa sekä viisi Billboard Music Awards -palkintoa. Hän on ainoa eteläamerikkalainen artisti, joka on yltänyt listan kärkeen Yhdysvalloissa. Lisäksi hänellä on ollut neljä top-20 listahittiä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Hän perusti 18-vuotiaana Pies Descalzos (Barefoot) -säätiön, joka tarjoaa koulutusta ja ravintoa yli 6000 köyhälle kolumbialaiselle lapselle. Toimintaa ollaan laajentamassa uusilla projekteilla muihin maihin, mm. Haitiin ja Etelä-Afrikkaan. Lokakuussa 2011 Shakira nimitettiin Presidentti Obaman komissioon, joka keskittyy latinalaisamerikkalaisten koulutuksen parantamiseen. Shakira toimi tähtivalmentajana NBCn hitti reality-sarjan The Voicen  neljännellä tuotantokaudella. Hän palaa ohjelmaan kuudennella tuotantokaudella. Shakira äänittää parhaillaan uutta albumia.