SnapBridge-sovelluksen Android™-versio on nyt saatavilla

Helsinki, Suomi, 26. huhtikuuta 2016: Nikon on julkaissut Android™-version SnapBridge-sovellukseen, joka mahdollistaa yhteensopivan Nikon-digitaalikameran jatkuvan yhteyden älylaitteeseen*1 vähän energiaa kuluttavan Bluetooth® -teknologian ansiosta.

SnapBridge on sovellus, joka tarjoaa käyttäjilleen lukuisia käteviä palveluja vähän energiaa käyttävän Bluetooth®-teknologian ansiosta, millä mahdollistetaan Nikon-digitaalikameran saumaton yhteys älylaitteeseen hyvin vähäisellä virrankulutuksella.

SnapBridge on saatavilla iOS- ja Android™-versioina ja se voidaan ladata ilmaiseksi App Storesta® ja Google Playsta™. Sovelluksen iOS-version suunnitellaan olevan saatavilla App Storessa® myöhemmin tänä kesänä.

SnapBridge on vakio-ominaisuutena lähes jokaisessa uudessa Nikon-kamerassa vuodesta 2016 alkaen. Ensimmäinen tällä ominaisuudella varustettu kamera on Nikon D500, joka tulee kauppoihin tänään. Lisätietoa Nikon D500-järjestelmäkamerasta: http://www.nikon.fi/fi_FI/product/digital-cameras/slr/professional/d500

*1 Älypuhelimet ja tabletit iOS- tai Android™-käyttöjärjestelmillä.

Bluetooth®-sanamerkki ja logot ovat Bluetooth SIG, Inc.:n omistamia rekisteröityjä tavaramerkkejä, ja Nikon Corporation käyttää näitä merkkejä kaikissa tapauksissa lisenssin alaisena.

App Store® on Apple Inc:n rekisteröity tavaramerkki Yhdysvalloissa ja muissa maissa.

Tuotteet, merkkinimet ja palvelunimet ovat omistajayritystensä tuotemerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Lisätietoja: www.nikon.fi, www.facebook.com/NikonFinland, @nikonnordic

Markkinointi

Tiina Ahteela

0400 729 349