• MSLGROUP Finland/

Tom von Weymarn ja Timo Rajala Empowerin hallitukseen - EMPOWERIN LIIKEVAIHTO KASVOI 20 PROSENTTIA 319 MILJOONAAN EUROON

Empower-konsernin vuoden 2009 liikevaihto oli 319 miljoonaa euroa. Kasvua vuodesta 2008 oli 20 prosenttia ja vuodesta 2007 yli 90 prosenttia. Käyttökate kasvoi lähes liikevaihdon suhteessa. Myynti tietoliikenneasiakkaille kehittyi suotuisasti sekä Suomessa että Ruotsissa. Sähköverkkoprojektien määrä säilyi hyvällä tasolla. Toiminta laajeni myös palveluissa metsäteollisuudelle ja yritysostolla Ruotsista. Empower Group Oy:n yhtiökokous valitsi 29.3.2010 hallitukseen uusina jäseninä Tom von Weymarnin ja Timo Rajalan. Hallituksessa jatkavat Bo Elisson, Johan Bjurström ja Aappo Kontu. Empowerin omistajina ovat pääomasijoittaja AAC:n hallinnoima rahasto (64 %) sekä konsernin johto (36 %).