Turkish Airlinesilta toinen suora sunnuntaivuoro Helsingistä Istanbuliin

Turkish Airlines lisää edelleen suoria lentojaan Helsingistä Istanbuliin heinäkuun alusta. Maaliskuusta 2009 Istanbuliin on päässyt Turkish Airlinesillä joka päivä. Tämän vuoden kesäkuun alusta Turkish Airlines on lentänyt Istanbuliin keskiviikkoisin ja perjantaisin kahdesti päivässä. Nyt heinäkuun alusta myös sunnuntaisin on lentovuoroja kaksi, joten viikoittaisia suoria yhteyksiä on kymmenen.

Lentojen lukumäärän kasvattaminen perustuu vilkkaaseen kysyntään Helsingissä. Istanbul on tärkeä lentoliikenteen solmukohta suomalaisille, jotka matkaavat Itä- ja Etelä-Afrikkaan, Lähi-itään, Kaukoitään ja Venäjän eteläosiin. Tärkeitä kohdekaupunkeja ovat Cape Town, Nairobi, Dubai, Bangkok ja Saigon. Myös Istanbulin suosio matkakohteena on vahvassa kasvussa.

Turkish Airlines nojaa palvelussaan laatuun, turvallisuuteen ja luotettavuuteen. Yhtiö palkittiin hiljattain Euroopan parhaan lentoyhtiön tittelillä lentomatkustajille tehdyn, Skytrax-organisaation toteuttaman kyselyn perusteella.

Turkish Airlines on tällä hetkellä Euroopan neljänneksi suurin lentoyhtiö matkustajien määrällä mitattuna ja yksi maailman nopeimmin kasvavista lentoyhtiöistä.

-          Asiakkaamme arvostavat palveluidemme tasoa. Olemme panostaneet matkustamisen laatuun. Esimerkkinä ovat lentoateriamme, jotka ovat huippuluokkaa. Haluamme tarjota ainutlaatuisen matkustuskokemuksen, kertoo Turkish Airlinesin Suomen maajohtaja Pinar Ayvaz.

Lisätietoja:
Pinar Ayvaz, Turkish Airlinesin maajohtaja, Suomi, email: payvaz@thy.com

Anu Peltonen, lehdistökontaktit, JKL Group, Helsinki, email: anu.peltonen@jklgroup.com

Turkish Airlines

Turkish Airlines lentää Helsingistä Istanbuliin kymmenen kertaa viikossa 3.7.2011 alkaen. Istanbulista on hyvät jatkoyhteydet 168 kohteeseen ympäri maailmaa. Turkish Airlines kuuluu Star Allianceen. Turkish Airlines perustettiin vuonna 1933 ja nyt se on Euroopan neljänneksi suurin lentoyhtiö. Lisätietoa: www.turkishairlines.com/fi-FI ja www.thy.com