Valmistaudu kesään Braun Silk-épil Bikini Stylerilla

Braunin Silk-épil Bikini Stylerin avulla voit muotoilla helposti kuvioita ja rajoja juuri sellaiseksi kuin haluat – kotona tai lomamatkalla. Anna luovuutesi kukkia ja vapauta leikkisä puolesi kesän rantakautta varten.

Braunin Bikini Styler FG1100:ssa on lukuisia ominaisuuksia eri käyttötarkoituksiin. Mukana on muun muassa tarkkuuspää, jolla voit viimeistellä tarkkuutta vaativat muodot nopeasti ja helposti. Bikinirajan lisäksi voit muotoilla sillä vaikka kulmakarvasi – laitteen avulla saat pois kaiken epätoivotun karvoituksen herkimmistäkin kehosi osista, joissa tarkkuus on välttämätöntä.

Braunin Bikini Stylerin mukana tulee myös valmiita malleja, joiden avulla voit muotoilla leikkisiä kuvioita. Tietenkin voit myös luoda oman mallisi – rajana on vain mielikuvitus.

Tarkkuusajo – Yksityiskohtaiseen bikinirajan muotoiluun.

Bikinirajan muotoilu – Kapealla tarkkuuspäällä saat tarkat rajaukset ja muodot.

Sileä bikiniraja – Kahden trimmauskamman (5 mm ja 8 mm) avulla saat tasapituisen karvoituksen.

Kulmakarvojen muotoilu – Tarkkuuspäätä voi käyttää myös kulmakarvojen ja muiden tarkkuutta vaativien kehon osien muotoiluun.

Malleja jokaiseen makuun – Mukana tulevien valmiiden muotoilumallien lisäksi voit ladata uusia malleja osoitteesta Braun.com/nordic.

Braun on johtava asiantuntija naisten karvanpoistossa, ja sen valikoimissa on useita tuoteinnovaatioita Bikini Stylereista kotikäyttöisiin IPL-hoitolaitteisiin.

Silk-épil 7 SkinSpa
Braun Silk-épil 7 SkinSpa on uusi, monikäyttöinen innovaatio kauneudenhoitoon. Se yhdistää karvanpoiston ja ihonkuorinnan ja tekee ihosta entistä pehmeämmän ja kirkkaamman. Laitteen vaikutukset kestävät jopa neljä viikkoa, ja se kuorii ihon neljä kertaa tehokkaammin kuin kuorintahanskat.

Silk-épil 7 Dual Epilator
Maailman ensimmäinen kaksoisepilaattori pitää ihon sileänä jopa viikkoja. Silk-épil 7 Dual Epilator poistaa lyhyimmänkin sängen juurineen, jonka jälkeen sisäänrakennettu Venus-höylä varmistaa ajon tulokset. Yksi veto epilattorilla poistaa 96 % karvoista ja pitää ihon silkinpehmeänä viikkoja.

Venus Naked Skin designed by Braun
Braun ja Venus ovat yhdistäneet osaamisensa ja luoneet vallankumouksellisen IPL-laitteen kotikäyttöön. Uuden, innovatiivisen tekniikan ja erikoisvalmisteisen ihonsävyn sensorin avulla varmistat sopivat säädöt juuri omalle ihollesi ja saat pitkäkestoisen sileän ihon. Venus Naked Skin designed by Braun -tuotteessa yhdistyvät laadukas muotoilu, tiede ja teknologia, ja sen avulla karvanpoisto kotioloissa on helppoa ja tehokasta.

Braun Bikini Stylerin suositushinta on 29,00 euroa.

Lisätietoa Braunin kauneudenhoitotuotteista:

Sophie Linnusaar, PR Manager Braun Beauty Norden
Puhelin: +46 767 218 559, Sähköposti: linnusaar.s@pg.com

Kuvat ja testituotteet:

MSLGROUP Finland
Puhelin: 050 520 7368

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene®, Olaya®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston® Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®.www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G: stä ja sen tuotemerkeistä.