Vicks tukemaan Suomen kiekkoleijonia

Vicks ja Suomen Jääkiekkoliitto ovat sopineet yhteistyöstä Suomen kiekkoleijonien tukemiseksi. Yhteistyö alkaa välittömästi, kun Vicks tukee Leijonia matkalla kohti Suomessa ja Ruotsissa pidettäviä kevään MM-kisoja.

Tämä on Vicksin suurin panostus moneen vuoteen. On erittäin hauskaa saada seurata Leijonien MM-taistelua, varsinkin kun moni ottelu pelataan Suomessa, kertoo Anna Rudels, Vicks /P&G:n viestintävastaava.

- Olemme Vicksillä suuria jääkiekkofaneja, joten jääkiekon ja Leijonien tukeminen on meille hyvin luonteva valinta. Olemme mielellämme mukana tukemassa urheilua, joka on Suomessa suosittu ja arvostettu. Lisäksi talvilaji sopii hyvin viestinnälliseen linjaamme, joka painottaa aktiivisuutta ja raikkautta osana hyvinvointia.

Vicksin jääkiekko- ja Leijona-teema tulee näkymään myymälöissä ja televisiomainoksissa. Sen lisäksi Vicks Lemon -pakkauksista valmistetaan erikoiserä jääkiekkoteemalla, jolla kannustetaan Leijonia hyvään MM-suoritukseen.

- Olemme erittäin iloisia yhteistyöstämme Vicksin kanssa, kertoo Juha Kuosa, Suomen jääkiekkoliiton myyntijohtaja. Vicks on vahva tuotemerkki, joka voidaan liittää mielikuvissa luontevasti jääkiekkoon. Koska MM-kilpailut pidetään osin kotikentällä, toivomme tietenkin, että joukkueemme menestyy kilpailussa. Koemme, että yhteistyökumppanimme ovat tärkeä osa kokonaisuutta matkalla menestykseen.

- Toivomme, että yhteistyömme auttaa Leijonia valmistautumaan tuleviin haasteisiin parhaalla mahdollisella tavalla, kertoo Anna Rudels. Olisihan se mahtavaa jos voisimme MM-kisojen jälkeen todeta, että Vicks on auttanut Suomen Leijonia voittamaan MM-kultaa 2012!

Lisätietoja yhteistyöstä ja Vicksin jääkiekon inspiroimasta mainosvideosta:

Anna Rudels, viestintävastaava, P&G, +46 8 52 80 81 52, rudels.a@pg.com

Juha Kuosa, myyntijohtaja, Suomen jääkiekkoliitto, +358 40 8235 216, juha.kuosa@finhockey.fi

Procter & Gamble

P & G:n tuotteita käytetään maailmanlaajuisesti yli neljä miljardia kertaa päivässä. P & G:n laajaan kuluttajatuotevalikoimaan kuuluu Pohjoismaissa mm. Pampers, Always, Alldays, Yes, Ariel, Aussie, Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gillette, Oral-B, Duracell sekä Braun. Yhtiöllä on 127 000 työntekijää yli 80 maassa. Lisätietoja saat osoitteessa http://www.se.pg.com.