Vietä romanttiset häät ja koe ikimuistoinen häämatka Royal Caribbeanin luksusristeilyllä

Royal Caribbeanin Royal Romance -palvelu tarjoaa elämyksiä hääjuhliin ja vihkivalojen uusimiseen. Bahaman liittovaltio on myöntänyt Royal Caribbean -laivojen kapteeneille vihkimisluvan, joten vihkiminen on nyt mahdollista myös meripäivien aikana. Kun yhdistät häät ja häämatkan luksusristeilijällä, pääset nauttimaan täydellisestä palvelusta, tunnelmallisista häistä ja upeista eri matkakohteista.

Royal Caribbeanin hääsuunnittelupalvelu auttaa pariskuntia ikimuistoisen ja persoonallisen hääjuhlan valmisteluissa. Kannattaa olla yhteydessä hääsuunnittelutiimiin jo ennen risteilymatkan varaamista, sillä he varmistavat, että kaikki tarvittavat dokumentit vihkimistä varten ovat mukana ja saat vihkimisen jälkeen lainvoimaisen avioliittotodistuksen.

Bahaman uusi häälaki sallii vihkimisen kansainvälisillä vesillä. Kun avioliiton esteettömyystodistus on haettu ennen matkalle lähtöä ja lainvoimainen avioliittotodistus rekisteröity maistraatissa kotiinpaluun jälkeen, on avioliitto pätevä myös Suomessa. Vihkivalojen lausumisen aikainen laivan sijainti kirjataan Bahaman liittovaltion vihkikirjaan.

Royal Romance -palvelu tarjoaa useita räätälöitäviä hääpaketteja. Esimerkkinä ”Royal Romance at Sea”
-pakettiin kuuluu laivan kapteenin johtama vihkiseremonia, kukkalaitteet hääparille, hääkakku, häämusiikkia ja live-musiikkiesitys hääparille, viinitarjoilu vihkitilaisuudessa, hääillallinen laivan luksusravintolassa, hääkuvauspalvelut sekä shampanjaa ja mansikoita hytissä. Jos hääjuhlaseurue otetaan matkalle mukaan ja seurue varaa 12 hyttiä vähintään viideksi yöksi, hääpari saa ”Royal Romance at Sea” -paketin veloituksetta. Isommista ryhmätilauksista saa lisää etuja.

Royal Romance -palvelu tarjoaa vaihtoehtoja myös vihkivalojen uusimiseen ja kosimiseen. Pariskunnat voivat myös rekisteröidä lahjatoiveita Royal Caribbeanin ”Honeymoon” -rekisteriin ja toivoa häälahjaksi koko matkaa tai matkan aikana suunniteltuja aktiviteettejä, esimerkiksi illallista, hierontaa tai retkeä jossain satamakohteessa.

Matkavaihtoehtoihin voit tutustua matkatoimistossa tai suomenkielisillä verkkosivuilla www.royalcaribbean.fi.

KUN HALUAT HÄÄJUHLAN ROYAL CARIBBEANIN LUKSUSRISTEILIJÄLLÄ TOIMI NÄIN:

• aloita suunnittelu hyvissä ajoin
  • ole yhteydessä Royal Romance hääsuunnittelutiimiin
  • varaa matkasi suoraan Royal Caribbeanilta tai matkatoimiston kautta
  • varmista, että otat matkalle mukaan tarvittavat dokumentit. (avioliiton esteiden esteettömyystodistus on voimassa 4 kk)
  • palattuasi matkalta kotiin rekisteröi lainvoimainen avioliittotodistus maistraattiin

Lisätietoja:

Petri Sirén, Suomen ja Baltian maiden myyntipäällikkö, Royal Caribbean, Celebrity Cruises ja Azamara Club Cruises, puh: +358 40 840 8409, sähköposti: psiren@rccl.com.

Aino Luukkanen, JKL Group, puh: +358 50 520 7368, sähköposti: aino.luukkanen@jklgroup.com.

Royal Caribbean Cruises Ltd. on maailmanlaajuinen risteilyihin keskittynyt yhtiö, johon kuuluvat laivanvarustamot Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises ja CDF Croisières de France, sekä 50 % omistus TUI Cruises’sta. Yhteensä varustamoilla on 41 käytössä olevaa alusta ja kolme on rakenteilla. Lisätietoja löytyy sivuilta www.royalcaribbean.fi, www.celebritycruises.com, www.azamaraclubcruises.com, www.pullmantur.es tai www.rclinvestor.com.