• MTK/

Maatalouspolitiikan myllerrys vaikuttaa molempien järjestöjen elämään

KUTSU TIEDOTUSVÄLINEILLE 19.11.2003 STTK:n ja MTK:n aluetapaaminen Joensuussa 24.11. 2003 Maatalouspolitiikan myllerrys vaikuttaa molempien järjestöjen elämään STTK:n ja MTK:n jäsenillä on paljon yhteistä maa-, metsä- ja elintarviketalouden tulevaisuutta mietittäessä. Maito ja metsä ovat leivän lähteenä molempien ammattijärjestöjen jäsenille. STTK:n ja MTK:n puheenjohtajat Mikko Mäenpää ja Esa Härmälä seurueineen tutustuvat itäsuomalaisten jäsentensä työhön ja toiveisiin Joensuun seudulla. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleet tapaamiseen mukaan ensin Valion Joensuun meijerin tiedotuslounaalle osoitteessa Meijeritie 1 klo 11 ja siitä eteenpäin oheisen ohjelman mukaisesti. Tapaamisen ohjelma Klo 9.40 - 10.45 Lento Helsinki-Joensuu Klo 11.00 Saapuminen Valion Joensuun meijeriin Tervetuloa, tehtaanpäällikkö Matti Jokiniemi STTK-Pohjois-Karjalan esittely, puheenjohtaja Veijo Sallinen. Meijeriväenliiton toiminta, toiminnanjohtaja Matti Kangasalusta. MTK-Pohjois-Karjalan esittely, puheenjohtaja Olli Laaninen Pohjois-Karjalan metsänomistajien liiton esittely, toiminnanjohtaja Matti Saramäki Puheenjohtajien ajankohtaiskatsaukset, Mikko Mäenpää ja Esa Härmälä Klo 12.30 Keskustelu lounaan yhteydessä Klo 13.30 Tehdaskierros Klo 14.30 Vierailu Olli Laanisen maitotilalle, jossa tutustutaan myös maatalouslomitukseen, kunnanjohtaja Hannele Mikkanen ja lomitussihteeri Markku Lehtonen Klo 17.30 Paluu Joensuuhun Karjalatalolle Puheenjohtajien ajankohtaiskatsaukset luottamushenkilöille Mikko Mäenpää ja Esa Härmälä Buffet Klo 20.50 - 21.55.Lento Joensuu-Helsinki Lisätietoja: MTK-Pohjois-Karjala Vilho Pasanen 040 550 4848 MTK-Tiedotus Leena Packalen 040 553 7887 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/20/20031120BIT00370/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/20/20031120BIT00370/wkr0002.pdf