MTK:n metsäjohtajat Pääkaupunkiseudun metsäpäivässä

Toimittajille tiedoksi MTK:n metsäjohtajat Pääkaupunkiseudun metsäpäivässä Tietoiskuja, työnäytöksiä, risujumppaa ja metsämusiikkia metsänomistajille tarjoavassa Pääkaupunkiseudun metsäpäivässä on tavattavissa myös metsänomistajien etumiehiä. Puheenjohtaja ja metsänomistaja Esa Härmälä, metsäjohtaja Martin Lillandt sekä tutkimuspäällikkö Juha Hakkarainen sekä joukko metsänhoitoyhdistysten asiantuntijoita ovat metsäomistajien tavattavissa ja haastateltavissa, oli sitten kyse puukaupasta, metsätalouden kannattavuudesta, metsien hoidosta tai järjestön jäsenyydestä. Järjestön jäseneksi haluavia metsänomistajia neuvoo jäsenyyskysymyksissä projektisihteeri Tuija Rantalainen. Häneltä löytyvät tiedot niin liittymisen ehdoista kuin jäseneduistakin. MTK:n osasto sijaitsee Revontulentien varrelta samasta teltasta kuin Maaseudun Tulevaisuus ja metsänhoitoyhdistykset. Esa Härmälän tapaa MTK:n teltasta klo 11 - 12, Martin Lillandtin 12 - 13 ja Juha Hakkaraisen klo 10 - 11. Pääkaupunkiseudun Metsäpäivä järjestetään lauantaina 31. elokuuta Espoon Tapiolassa Revontulentiellä. Lisätietoja : tiedottaja Onerva Hintikka, 09 1311 5384 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/29/20020829BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/29/20020829BIT00460/wkr0002.pdf