PIENTEN JUUSTOLOIDEN HERKUT KILPASILLA

[REMOVED GRAPHICS]PIENTEN JUUSTOLOIDEN HERKUT KILPASILLA Yli 70 pienten juustoloiden herkkua on osallistunut Suomen Pienjuustolayhdistyksen juustokilpailuun. Tuomaristo on maistellut ja arvostelut juustot ja parhaat palkitaan. Tervetuloa juhlimaan juustokilpailun voittajia ja maistelemaan kilpailun parhaimmistoa maanantaina 17.6.2002 klo 13-15 Maalaistentalon kokoustiloissa, Simonkatu 6, Helsinki. Tilaisuudessa pienjuustolayhdistyksen puheenjohtaja Pekka Hytönen kertoo kilpailun tavoitteista ja tuomariston edustajat esittelevät kilpailun kriteerit sekä osallistujien parhaimmiston. MTK:n "maitopoika" maitoasiamies Matti Voutilainen jakaa palkinnot. Kilpailun parhaimmisto on maisteltavana ja tekijöitä tavattavissa. Tervetuloa Suomen Pienjuustolayhdistys MTK-tiedotus Lisätietoja juustokilpailusta: Juha Lundström, Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus puh. 0400 883429 Järjestelyistä vastaa MTK-tiedotus/ Marja-Liisa Meskanen puh. 13115385 Vuosi 2002 on MTK:ssa maaseutuyrittäjyyden teemavuosi. Yli neljäsosalla maatiloista harjoitetaan maa- ja metsätalouden lisäksi muuta yritystoimintaa. Koneurakointi, maaseutumatkailu, puun ja elintarvikkeiden jatkojalostus sekä palveluyrittäjyys ovat maatilojen yleisimpiä toimialoja. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00230/wkr0002.pdf