POSTIN AJONEUVOJEN TEIPPAUKSET MULTIPRINTILLE

Report this content

Paino- ja tulostusalan toimija Multiprint Oy on saanut autoteippausalan suurimman yksittäisen tilauksen, kun Posti valitsi Multiprintin ajoneuvojensa teippauskumppaniksi. Postin brändimuutos alkoi virallisesti vuodenvaihteessa ja sen myötä teipataan tuhansia Postin autoja uuden ilmeen mukaisiksi. Projekti toteutetaan Multiprint Group -konserniin kuuluvassa Leeviprint Oy:ssä Lahdessa. Yhtiö vahvistaa asemaansa isojen valtakunnallisten hankkeiden toimittajana suurkuvatulostuksessa. Projektiin on jo rekrytoitu uusia henkilöitä ja yhteistyökumppanien verkosto.

”Postille on tärkeää, että meillä on kumppani, joka alansa ammattilaisena varmistaa, että uusi ilmeemme tehdään autojen teippauksien myötä näkyväksi kaikkialla Suomessa. Postin autot on jatkossakin helppo tunnistaa katukuvasta”, sanoo Postin markkinointi- ja brändijohtaja Pirjo Kaasinen.

”Teippausprojekti on vaativa, koska Postin autot halutaan pitää koko ajan liikkeellä ilman pidempiä seisokkiaikoja. Talviaika ei helpota projektin kulkua. Olemme yhdessä Postin kanssa rakentaneet yhteistyömallin, johon liittyvät ympäri Suomea toimivat yhteistyökumppanimme. Kaikki tarrat valmistetaan Lahdessa ja materiaalitarve on lähes 30 000 m².  Koko projekti myös koordinoidaan Lahdesta. Apuna meillä on sähköinen työkalu projektin hallintaan sekä 15 ammattitaitoista asennuskumppania ympäri Suomen”, kertoo Leeviprintin toimitusjohtaja Lasse Järvinen.

Lasse Järvinen on vuonna 1984 perustanut Leeviprintin, joka jo silloin erikoistui ajoneuvo-, myymälä- ja ulkomainontaan. Yrityskauppojen myötä hän on välillä toiminut muualla, mutta veri veti takaisin suurkuvatulostuksen pariin. ”Palasin alalle 2013 ja löysin heti yhteisen sävelen Multiprintin kanssa. Loppuvuodesta 2014 minut kutsuttiin Leeviprintin vetäjäksi ja osakkaaksi. Olemme tämän merkittävän kaupan myötä päässeet jo rekrytoimaan uusia työntekijöitä ja näen tulevaisuuden valoisana”, iloitsee Lasse Järvinen.

Lisätiedot

Multiprint / Leeviprint Oy, toimitusjohtaja Lasse Järvinen, puh. 044 031 3777, lasse.jarvinen@multiprint.fi

Multiprint Oy on valtakunnallinen paino-, tulostus- ja tallenneyritys, joka kuuluu Multiprint Group -konserniin. Liikevaihto on noin 32 milj. euroa ja yhtiö toimii 15 kaupungissa 30 toimipisteessä 330 henkilön voimin. Multiprint on kasvanut voimakkaasti viime vuosina. Yrityksellä on Suomen suurimpia digipainoja ja merkittävä suurkuvatuotanto sekä offset-painamisen palvelut. Palvelukokonaisuuteen kuuluvat myös sähköiset tilausjärjestelmät, sähköinen julkaiseminen, mediapankki, monikanavaviestintä, 3D-tulostus, logistiikan tukipalvelut sekä kääntämisen ja dokumentoinnin palvelut. www.multiprint.fi