Angry Birds -elokuva 2 valtaa Laitilan Kanatarhan munarasiat

Laitilan Kanatarhan vapaiden kanojen kananmunarasia saa kesäksi uuden Angry Birds -elokuva 2 ulkoasun pintaansa. Rasioita on myynnissä vain rajallinen aika toukokuusta elokuuhun.

Sony Picturesin ja Rovio Entertainmentin Angry Birds -elokuva 2 on tulossa Suomen elokuvateattereihin 9.8.2019

–  Laitilan Kanatarha on laadukas brändi. Yhteys heidän munien ja Angry Birdsin tarinan välillä syntyi luontaisesti. Angry Birds -hahmot ovat esillä koko kesän Munaxin pakkauksissa. Tällainen promootioyhteistyö tässä tuotekategoriassa on uniikkia ja sopii hyvin Angry Birdsin maailmaan, kertoo Rovion Suomen lisenssiliiketoiminnasta vastaava Katri Chacona.

Yhteistyössä Rovio Entertainmentin kanssa suunniteltu kananmunarasia saapui ruokakauppoihin toukokuussa 2019.

– Angry Birds on upea työnäyte suomalaisesta tekemisestä. Näitä hienoja työnäytteitä myös kananmunatuottajamme tekevät tiloillaan päivittäin, huolehtien laadukkaasta kananmunasta kuluttajille, kertoo Munax Oy:n toimitusjohtaja Janne Torikka.

– Angry Birds -elokuva 2 liidättää lentotaidottomien lintujen ja kujeilevien possujen seikkailut täysin uusiin korkeuksiin! Suomalainen työ ja laatu näkyvät elokuvan tekemisessä ja tällaisen tekemisen takana on hieno seistä, Torikka jatkaa.

Angry Birds -elokuva 2 traileri: https://youtu.be/vqlm0Zq9oB8

Yhteystiedot:
Lisa Savola, Munax Oy markkinointi- ja viestintäjohtaja puh. 0503428668 lisa.savola@munax.fi

ANGRY BIRDS –ELOKUVA 2

Angry Birds -elokuva 2 liidättää lentotaidottomien lintujen ja kujeilevien possujen seikkailut täysin uusiin korkeuksiin! Uusi uhka asettaa sekä Lintusaaren että Possusaaren vaaraan. Red (Jason Sudeikis), Sakke (Josh Gad), Pommi (Danny McPride) ja Mahti Kotka (Peter Dinklage) värväävät apuun Saken sisaren Silverin (Rachel Bloom) ja vanhat kahinat unohtaen he yhdistävät voimansa possujen Leonardin (Bill Hader), tämän apulaisen Oonan (Awkwafina) sekä keksijäpossu Karin (Sterling K. Brown) kanssa. Yhdessä kiistakaverit muodostavat yllättävän supertiimin pelastaakseen kotinsa.

Elokuvan on ohjannut Thurop Van Orman, käsikirjoittanut Peter Ackerman ja tuottanut John Cohen. Originaaliversion äänirooleissa ovat Jason Sudeikis, Josh Gaad, Leslie Jones, Bill Hader, Rachel Bloo, Awkwafina, Sterling K. Brown, Eugenio Derbez, Danny McBride, Peter Dinklage, Zach Woods, Pete Davidson, Dove Cameron, Lil Rel Howery, Beck Bennet, Nicki Minaj ja Brooklynn Prince.

SONY PICTURES ENTERTAINMENT

Sony Pictures Entertainment (SPE) on Sony Entertainment Inc:n tytäryhtiö. Sony Entertainment Inc. taas on Tokiossa sijaitsevan Sony Corporationin tytäryhtiö. SPE:n maailmanlaajuisiin toimintoihin kuuluvat elokuvien tuotanto, hankkiminen ja levitys; tv-ohjelmien tuotanto, hankkiminen ja levitys; televisiokanavatoiminta; digitaalinen sisällöntuotanto ja levitys; studiotoiminnot; ja uusien viihdetuotteiden ja -tekniikoiden kehittäminen. SPE:n omistamiin elokuvatuotantoyhtiöihin kuuluvat Columbia Pictures, Screen Gems, TriStar Pictures, Sony Pictures Animation, Stage 6 Films, AFFIRM Films ja Sony Pictures Classics.

Lisätietoja: www.sonypictures.com/corp/divisions.html

ROVIO ENTERTAINMENT

Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin lisensointinsa kautta laajentunut peleistä erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Tänään yhtiö tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan, joka oli ensi-iltaviikonloppunaan lipputulojen kärjessä 50 maassa, ja jonka jatko-osa on tulossa jakeluun 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)

Vuonna 2003 perustettu Munax on noussut kasvavaksi ja innovatiiviseksi elintarvikeyritykseksi. Vuonna 2018 Munaxin liikevaihto oli 44 miljoonaa euroa. Meillä työskentelee 90 työntekijää. Munax Oy:lle on myönnetty kansainvälisen vaatimustason FSSC 22000 -elintarviketurvallisuusjärjestelmän sertifikaatti. Lisätietoja munax.fi