Munax After Work -tilaisuus ke 2.9.2020 ravintola W30, Helsinki

Ei kättelyjä, ei läheisyyttä vaan turvavälein järjestettävä tietoisku kananmunasta sekä loistavan ruuan nauttiminen keväällä avatussa Ravintola W30:ssä. Ravintoloitsijana toimii Kristian Vuojärvi. Vuojärvi on Suomen kokkimaajoukkueen johtaja ja huippukokki. Vuojärvi suunnittelee tilaisuuteen kolmen ruokalajin kananmunapainotteisen menuun.

Tilaisuuteen mahtuu vain rajoitettu määrä vieraita, joten ilmoittaudu nopeasti.

Aika: Ke 2.9.2020 klo 16
Paikka: Ravintola W30, Unioninkatu 30, Helsinki

Tilaisuus on maksuton lehdistölle ja bloggareille. Tilaisuudessa Munax Oy:n toimitusjohtaja Janne Torikka kertoo kananmuna-alan tämän hetken tunnelmista. Ravintoloitsija ja kokkimaajoukkueen johtaja Kristian Vuojärvi on paikan päällä kertomassa ideat kananmunamenun valmistukseen ja raaka-aineiden merkityksestä onnistuneeseen annokseen.

Tarjolla on myös Laitilan Kanatarhan muita kananmunatuotteita ja sekä kotiin viemisiksi näytteet uutuustuotteistamme.

Rento, huolella mietitty ja turvavälit huomioonottava tilaisuus alkaa klo 16.00 ja kestää ruokailun verran, noin tunnista puolentoista tuntiin.

Jotta osaamme varautua oikeaan määrään ruokaa, pyydämme ilmoittautumiset tilaisuuteen pe 21.8.2020 mennessä tai mahdollisimman pian: lisa.savola@munax.fi tai puh. 050 342 8668

Tervetuloa!

Yhteydenotot:
Lisa Savola
markkinointi- ja viestintäjohtaja
p./WhatsApp +358 50 3428668
lisa.savola@munax.fi

Vuonna 2003 perustettu Munax on noussut kasvavaksi ja innovatiiviseksi elintarvikeyritykseksi. Vuonna 2019 Munaxin liikevaihto oli 45 miljoonaa euroa. Meillä työskentelee 100 työntekijää. Munax Oy:lle on myönnetty kansainvälisen vaatimustason FSSC 22000 -elintarviketurvallisuusjärjestelmän sertifikaatti. Lisätietoja munax.fi