MTV Movie & TV Awards: Shazam!-elokuvan tähti Zachary Levi illan isännäksi

Upouuden supersankarielokuva Shazamin päätähti Zachary Levi on kiinnitetty tämän vuoden MTV Movie & TV Awards -gaalan juontajaksi. Elokuvien ja televisiosarjojen juhlaa vietetään 17. kesäkuuta Santa Monicassa, Kaliforniassa.

Illan isäntä nähdään parhaillaan elokuvateattereissa pyörivän Shazam!-elokuvan pääroolissa. Toimintaa, seikkailua ja komediaa yhdistelevän elokuvan on ohjannut David F. Sandberg. Näyttelijänä, laulajana ja tanssijana tunnettu Levi on tähdittänyt viime aikoina elokuvaa Thor: The Dark World sekä tv-sarjoja Chuck ja The Marvelous Mrs. Maisel.

Gaalan juontajina on aikaisemmin nähty muun muassa Amy SchumerConan O’BrienDwayne Johnson ja Kevin Hart.

MTV Movie & TV Awards -gaalaa juhlitaan maanantaina 17. kesäkuuta Santa Monicassa, Kaliforniassa. Vuoden 2019 gaalan kilpailukategoriat ja ehdokkaat julkaistaan tulevien viikkojen aikana.

Lisätietoja: Karolina Moberg, Director MTV & PR, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com. MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).