Muistatko vielä heidät? Legendaariset TV-tähdet etsivät rakkautta uudenlaisessa deittiohjelmassa

MTV:n Jersey Shore -sarjan kaksikko Paul ”DJ Pauly D” Delvecchio ja Vinny Guadagnino ovat valmiita löytämään rakkauden uudistuneessa deittiohjelmassa Double Shot at Love with DJ Pauly D & Vinny. Muun muassa ”The Bachelorin huumoriversioksi” kutsutussa sarjassa on useita yllättäviä käänteitä, kuten se etteivät naiskilpailijat tiedä, kenen julkkisten kumppaniksi he ovat hakemassa.

Jersey Shore -sarjan raikulipojat, DJ:nä maailmaa kiertävä Pauly D ja ketodieetti-guru Vinny, lähtevät etsimään elämäänsä rakkautta Music Televisionin uutuussarjassa, jonka ensi-ilta nähdään Suomessa tänään 24. toukokuuta.

Sarjassa sinkkumiesten suosiosta kilpailee 20 nuorta naista, jotka putoavat kilpailusta yksi kerrallaan. Valta ei ole kuitenkaan yksin Pauly D:n ja Vinnyn käsissä, sillä naiset saavat itse päättää, kumpaa miestä haluavat deittailla, eli myös miehet joutuvat kilpailemaan keskenään naisten huomiosta. Voi siis hyvin olla mahdollista, että kaikki naiset ihastuvat samaan mieheen. Vai voittaako joku naisista puolelleen sekä Vinnyn että Pauly D:n?

Kotiinlähtijät ilmoitetaan Bachelor-sarjan ruususeremonian tavoin taksiseremoniassa, jossa selviää kuka joutuu kurvaamaan kotiin päin. Kaikki kilpailijoista eivät juorujen mukaan ole vakuuttuneita Pauly D:n ja Vinnyn vetovoimasta, sillä huhut kertovat, että osa naisista lähtee kotiin vapaaehtoisesti jo ennen kilpailun loppua.

Pääosakaksikon hölmöilyä ja huumoria täynnä oleva Double Shot at Love with DJ Pauly D & Vinny nähdään Suomen Music Televisionilla 24. toukokuuta klo 19.00 alkaen.

Lisätietoja: Karolina Moberg, Director MTV & PR, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com. MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).