Panic! At the Disco, Bastille ja DJ Marshmello MTV EMA -gaalan tähtikaartiin

Report this content

MTV European Music Awards -gaalaa juhlitaan 4. marraskuuta Espanjan Bilbaossa. Illan huippuesiintyjien listalle liittyvät Panic! At the Disco, Alessia Cara, DJ Marshmello ja Jack & Jack.

MTV on julkistanut lisää maailmanluokan artisteja, jotka valtaavat lavan palkintogaalassa marraskuun alussa. Heidän joukossaan on kansainvälisesti menestynyt rockbändi Panic! At the Disco, parhaan uuden artistin Grammylla tänä vuonna palkittu Alessia Cara, amerikkalainen elektronisen musiikin tuottaja ja DJ Marshmello ja pop-rap duo Jack & Jack. Marshmello yhdistää illassa voimansa brittibändi Bastillen kanssa, kun he esittävät yhdessä listaykköseksi nousseen, 220 miljoonaa Spotify-striimausta saavuttaneen singlensä ”Happier”.

Panic! At the Disco esittää kappaleen ”High Hopes” bändin kuudennelta albumilta, Alessia Caralta kuullaan hänen uusi singlensä ”Trust My Lonely” ja Jack & Jack -duolta on luvassa niin ikään uusi sinkkujulkaisu ”No One Compares To You”. Edellä mainittujen lisäksi lavalle nousevat Nicki Minaj, Rosalía, Halsey ja Janet Jackson. Illan juontaa Hailee Steinfeld.

Palkintoja jakavat muun muassa Lindsay Lohan, Anitta, Debby Ryan, Ashlee Simpson, Evan Ross ja Netflix-starat Michael Peña ja Diego Luna.

MTV EMA -gaala nähdään livenä, suoraan Espanjan Bilbaosta sunnuntaina 4. marraskuuta. Gaalan ennakkolähetys alkaa Suomen MTV:llä klo 21.00 ja gaalalähetys klo 22.00. Suosikkejaan voi nyt käydä äänestämässä osoitteessa http://www.mtvema.com/en-fi/vote. Best Finnish Act -sarjan ehdokkaat ovat EvelinaJVGMikael GabrielNikke Ankara ja Sanni

2018 MTV EMA -gaalan virallinen sponsori on Mr Green.

Lisätietoja: Karolina Moberg, Nordic PR Manager, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV
MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com . MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).