Vain MTV:llä: Jennifer Lopezin matka Bronxista maailman huipulle

MTV esittää 21. joulukuuta dokumentin Jennifer Lopez: The Ride, jossa pureudutaan laulaja, näyttelijä, tanssija ja muoti-ikoni Jennifer Lopezin uran vaiheisiin. Ennennäkemättömät haastattelut ja lapsuuden tarinat tarjoavat intiimin katsauksen lahjakkaan supertähden elämään.

Vuoden 2018 MTV Video Vanguard -palkinnon voittaja Jennifer Lopez on ravistellut ennätyksiä ja murtanut viihdebisneksen lasikattoja jo pitkään, edeten sekä näyttelijän urallaan että laulajana pelottomasti rajoja rikkoen. Uudessa dokumentissa nähdään kuinka tyttö Bronxista alkoi rakentaa määrätietoisesti omaa uraansa ja brändiään ja on nyt yksi maailman menestyneimmistä artisteista.

Jennifer Lopez: The Ride saa ensi-iltansa MTV:llä perjantaina 21. joulukuuta klo 22:00. Samana päivänä valkokankaille saapuu myös Lopezin tähdittämä romanttinen komedia Second Act.

Tiesitkö tämän J. Lo:sta:

• Lopezin uusin elokuva Second Act on hänen 34. elokuvansa.
  • Esiinnyttyään kaksi vuotta Fly Girl -tanssijana 90-luvun hittisarjassa In Living Color, Lopez palkattiin Janet Jacksonin kiertuetanssijaksi. Hän päätti kuitenkin keskittyä näyttelemiseen tanssiuran sijaan.
  • Murtautuakseen musiikkimaailmaan Lopez rahoitti oman demonsa, joka päätyi lopulta silloisen Sony Musicin päämiehen Tommy Mottolan työpöydälle. Tämä demo johti Lopezin esikoisalbumiin On The 6.

The Ride on kiehtova ja tarttuva dokumenttisarja, joka esittelee ykkösartistien matkaa maailmantähdiksi. Lapsuuden tarinat, haastattelut ja behind the scences -materiaali päästää katsojat lähelle artistien maailmaa. Aiemmissa jaksoissa on nähty muun muassa Rita Ora, Fifth HarmonyGreen Day ja Martin Garrix. Dokumentin trailerin voi ladata tästä.

Jennifer Lopez: The Ride nähdään Suomen MTV:llä perjantaina 21. joulukuuta klo 22:00.

Lisätietoja: Karolina Moberg, Director MTV & PR, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com. MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).