Äänestä suosikkisi voittoon Iskelmäartisti 2009 -kisassa!

Suomen Musiikkitapahtumien, Warner Musicin, Popgramin ja Iskelmä-radion ensimmäistä kertaa järjestämä Iskelmäartisti 2009 -kilpailu huipentuu Himoksen Iskelmäfestivaalille 2.–4. heinäkuuta.

Yleisöllä on mahdollisuus vaikuttaa siihen, kuka valitaan Iskelmäartisti 2009 -voittajaksi. Äänestys on käynnissä Äänestys-osiossa osoitteessa www.iskelmaartisti.fi, jossa voi katsoa myös finalistien videoesittelyt ja laulunäytteet. Yleisöäänestyksen painoarvo lopullisessa valinnassa vastaa yhtä tuomariääntä. Omaa suosikkiaan voi äänestää ensi viikon loppuun asti. Esikarsintojen, semifinaalin ja finaalin kautta Himokselle seuloutui kuusi uuden aikakauden artistikokelasta. Iskelmäartisti 2009 -voittaja valitaan finaalissa Himos Areenalla perjantaina 3. heinäkuuta kello 19. Himoittua titteliä tavoittelevat Milla Pienimäki (Vaajakoski), Helena Manninen (Lievestuore), Katri Metso (Kangasala), Tommi Kostekivi (Oulu), Pasi Vainionperä (Lempäälä) ja Jukka-Pekka Huuhtanen (Helsinki). Lisätietoja: AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Aino-Kuutamo Uusitorppa, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 045 263 7560 (a-k.uusitorppa@musiikkitapahtumat.fi) www.iskelmaartisti.fi