Eppu Normaali ja Kolmas Nainen esiintyvät SuomiPOPfestivaalilla

Kotimaisten huippuartistien tähdittämä SuomiPOPfestivaali järjestetään Jyväskylän Veturitalleilla 16.–18. heinäkuuta.

Radio SuomiPOP järjestää SuomiPOPfestivaalin Jyväskylän Veturitalleilla 16.–18. heinäkuuta 2009. Ensimmäistä kertaa kaupungin ydinkeskustassa järjestettävän kesäfestarin kuumimpia nimiä ovat Eppu Normaali, Kolmas Nainen, Yö, Maija Vilkkumaa, Stella, Ismo Alanko Teholla, Paula Koivuniemi, Irina ja CMX.

Radio SuomiPOPin historian ensimmäisen kesäfestarin esiintyjät valittiin kanavan suosituimpien artistien joukosta. Jyväskylän Veturitallit valikoitui tapahtumapaikaksi keskeisen sijaintinsa ansiosta.

SuomiPOPfestivaalista tulee jokavuotinen huipputapahtuma, jonka esiintyvät kunakin vuonna kuulijoiden suosikit.

”Haluamme tarjota kanavamme kuulijoiden suosikkiartistit myös livenä. Suurin osa suomalaisista kesäfestareista pidetään taajamien ulkopuolella. Me tuomme kotimaisen popmusiikin helmet lähelle kuulijoita”, Metroradio Finlandin ohjelmajohtaja Juha Kakkuri sanoo.

Festivaalilippujen myynti alkaa 1. huhtikuuta kello 9 osoitteessa www.suomipopfestivaali.fi. Lippuja voi ostaa myös e-Tiketistä, Lippupalvelusta ja toukokuusta lähtien myös ABC-liikennemyymälöistä.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Pekka Hurme, Metroradio Finland Oy, p. 040 540 1666, (pekka.hurme@metroradio.fi)
Ohjelmajohtaja Juha Kakkuri, Metroradio Finland Oy, p. 020 776 8386, (juha.kakkuri@metroradio.fi)
www.suomipopfestivaali.fi