Himoksella viikonloppuna upea NaisPower-show!

Himoksen uudella Lavatanssifestivaalilla järjestetään lauantaina 29. elokuuta ennen näkemätön NaisPower-show!

HimosAreenan spektaakkelia tähdittävät pitkän linjan laulajien Laura Voutilaisen, Anneli Saariston, Eija Kantolan ja Johanna Pakosen lisäksi kuusi upeaa Hot Club Dance Company -ryhmän tanssijaa. Tiedossa on näyttävä ja monipuolinen show, jossa biisien tarinoita on tehostettu tanssin avulla. – Show’sta tulee räväkkä ja yllätyksellinen. Siinä nähdään yhdet kunnon höyhenetkin! Tanssin teemat vaihtelevat biisien maailman mukaan, niillä halutaan tukea artistin esitystä. On haastavaa, mukavaa ja mielenkiintoista esiintyä paikassa, jossa on paljon tanssista pitäviä ihmisiä, Hot Club Dance Companyn toimitusjohtaja Päivi Henttu kertoo. Himoksen uudella Lavatanssifestivaalilla esiintyvät lisäksi muun muassa Finlanders, Tomi Markkola ja Sinitaivas. Festivaalilla järjestetään myös Lavatanssin SM-finaali ja tanssileiri IntoHimos. Lisätietoja: AP Kuismin, toimitusjohtaja, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 4043202, (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Aino-Kuutamo Uusitorppa, tiedottaja, Suomen Musiikkitapahtumat Oy p. 045 263 7560 (a-k.uusitorppa@musiikkitapahtumat.fi)