Iskelmäfestivaalilla kesän kovin kotimainen musiikkikattaus!

Himoksella järjestetään tulevana viikonloppuna 2.–4. heinäkuuta ensimmäistä kertaa Iskelmäfestivaali. Viikonvaihteen aikana kolmella estradilla esiintyy yli kolmekymmentä kotimaisen iskelmän kärkiartistia.

Torstaina voi ihailla Anne Mattilan, Yölinnun, Mamban, Agentsin, Mikko Siltalan, FBI-Beatin ja Jari Sillanpään esiintymisiä. Perjantaina estradille nousevat Kari Tapio, Suvi Teräsniska, Matti ja Teppo, J. Kääriäinen ja RNO, Taikakuu, Eija Kantola, Juha Tapio, Jani ja Jetsetters sekä Anna Eriksson. Lisäksi HimosAreenalla valitaan ensimmäistä kertaa järjestettävän Iskelmärtisti 2009 -kisan voittaja – uuden vuosituhannen raikas ja nuorekas iskelmätähti. Lauantaina Iskelmäfestivaali huipentuu Paula Koivuniemen, Laura Voutilaisen, Juha Metsäperän, Neljänsuoran, Varjokuvan, Tommi Soidinmäen sekä Menneisyyden vankien esiintymisiin. Illalla Iskelmälavalla järjestetään myös juhlakonsertti Sanojen takana – Ilkka Vainio. Lauantain ohjelmaan kuuluu lisäksi Tanssiareenan Lavatanssin SM-osakilpailu. Iskelmämusiikin ilotulitusta kestää siis kolme päivää. Karavaanarit pääsevät kuitenkin festivaalipassin hinnalla Himokselle jo keskiviikkona nauttimaan Suomen suvesta ja odottamaan tulevia festivaaleja. Lisätietoja: AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) www.iskelmafestivaali.fi