Lavatanssin suomenmestaruus Pirkanmaalle!

Jämsäläinen lavatanssiseura HimosTanssijat järjesti uudella Lavatanssifestivaalilla lauantaina 29. elokuuta ensimmäistä kertaa Lavatanssin SM-kilpailun.

Voiton veivät ylöjärveläinen Armi Tanskanen ja tamperelainen Matti Tuominen. Palkinnoksi molemmat saivat noin 1 000 euron Holiday Clubin lahjakortin. Reilut seitsemän vuotta seurustelleet Tanskanen ja Tuominen ovat harrastaneet tanssia suhteensa alusta asti. – Tosi kiva, että voitimme. Saa nähdä, miten juhlimme. Mitään ei ole vielä suunniteltu, onnelliset voittajat sanovat. Lavatanssin SM-finaalin osallistujat valittiin kuuden paikkakunnan esikarsintakiertueelta. Lauantaina Himoksella kilpaili yhteensä 18 paria, joista kuusi valittiin finaaliin. Lavatanssin SM-finalistit sijoittuivat seuraavasti: 1. Armi Tanskanen ja Matti Tuominen 2. Ritva Ticklen-Perälä ja Tapani Antikainen 3. Sari ja Raine Ristola 4. Kirsi Puhakka ja Lasse Nyström 5. Tuulikki Ihalainen ja Kari Tikkanen 6. Merja Kornamo ja Kaarlo Taipale Lisätietoja: AP Kuismin, toimitusjohtaja, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 4043202, (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Aino-Kuutamo Uusitorppa, tiedottaja, Suomen Musiikkitapahtumat Oy p. 045 263 7560 (a-k.uusitorppa@musiikkitapahtumat.fi) www.tanssifestivaali.fi