Menestyksekäs SuomiPOPfestivaali saa jatkoa!

Viikonloppuna ensimmäistä kertaa järjestetty SuomiPOPfestivaali houkutteli Jyväskylän Veturitalleille paljon väkeä.

Maija Vilkkumaan, Yön, Paula Koivuniemen, Kolmannen Naisen ja Eppu Normaalin kaltaiset musiikkilegendat toivat festivaalille reippaasti yli 10 000 kävijää. – Oli hienoa huomata, että Jyväskylän keskustassa moni puhui viikonloppuna innoissaan SuomiPOPfestivaalista. Kuulin ihmisten tavanneen tapahtumassa vanhoja tuttujaan, eli suomipop toimi myös yhdistävänä tekijänä. Tavoitimme festivaalilla juuri oikean kohderyhmän, Suomen Musiikkitapahtumat Oy:n toimitusjohtaja AP Kuismin iloitsee. Loistomenestyksen ansiosta SuomiPOPfestivaalia päästään juhlimaan jälleen ensi vuonna, jolloin se järjestetään 22.–24. heinäkuuta. Lisätiedot: AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Aino-Kuutamo Uusitorppa, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 045 263 7560 (a-k.uusitorppa@musiikkitapahtumat.fi) www.popfestivaali.fi