Pasi Vainionperä on Iskelmäartisti 2009!

Suomen Musiikkitapahtumien, Warner Musicin, Popgramin ja Iskelmä-radion ensimmäistä kertaa järjestämän Iskelmäartisti 2009 -kisan voittaja valittiin perjantai-iltana Himoksella.

Iskelmäartisti 2009 -tittelin sai 26-vuotias lempääläinen musiikki-isäntä Pasi Vainionperä. – En osannut odottaa tätä, vaikka voitto olikin tavoite. Fiilis on käsittämätön! Vähitellen varmasti tajuan tilanteen, ehkä jo huomenna tai ensi viikolla. Nyt nautin tästä fiiliksestä, onnellinen Vainionperä sanoo. Iskelmäartisti 2009 –kisa saavutti huikean suosikin. Kilpailun esikarsinnat pidettiin huhtikuussa Oulussa, Jyväskylässä, Tampereella, Turussa ja Helsingissä. Kaiken kaikkiaan uuden iskelmäartistin pestiä tavoitteli tuolloin peräti 360 laulajalupausta. Tuore voittaja alkaa heti työstää esikoisalbumiaan Warner Musicille. Hän solmii myös keikkamyyntisopimuksen Popgramin kanssa. Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: Aino-Kuutamo Uusitorppa, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 045 263 7560 (a-k.uusitorppa@musiikkitapahtumat.fi) www.iskelmaartisti.fi