Solifer ja Suomen Musiikkitapahtumat Oy yhteistyöhön

Kesän parhaissa musiikkitapahtumissa käy paljon karavaanarivieraita. Sitä silmällä pitäen Suomen Musiikkitapahtumat Oy on solminut yhteistyösopimuksen muun muassa matkailuvaunuja valmistavan Soliferin kanssa.

Solifer tulee olemaan näkyvästi esillä kesän kuumimmissa musiikkitapahtumissa kuten Iskelmäfestivaalilla ja SuomiPOPfestivaalilla. – Musiikkitapahtumien kautta tavoitamme kohderyhmämme miellyttävällä tavalla. Etenkin Iskelmäfestivaali on monelle matkailuautoilijalle ja -vaunuilijalle varmasti mielenkiintoinen tapahtuma. On mukava olla mukana tempauksissa, joissa ihmiset ovat iloisella mielellä ja lomatunnelmissa, Soliferin myynti- ja markkinointikoordinaattori Heidi Rundt Sanoo. Solifer on ollut liikkuvan ihmisen asialla jo yli 50 vuotta ja kasvanut pienestä polkupyörän dynamojen valmistajasta isoksi yritykseksi, jonka tuotteet kattavat vapaa-ajan liikkumisen välineet matkailuajoneuvoista kevyisiin kulkuneuvoihin. Lisätietoja: AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Heidi Rundt, Solifer Oy, p. 040 828 7333 (heidi.rundt@solifer.com)