Subaru ja Suomen Musiikkitapahtumat Oy yhteistyöhön

Subaru ja Suomen Musiikkitapahtumat Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Se tarkoittaa, että Subaru tulee olemaan näkyvästi esillä kesän kuumimmissa musiikkitapahtumissa.

Subarulla kiidetään HimosFestivalille, Iskelmäfestivaalille ja SuomiPOPfestivaalille sekä moneen muuhun musiikkitapahtumaan. Subarujen kyytiin istuu festivaalien aikana Suomen suosituimpia artisteja.

Subarun ratin takana nähdään myös heinäkuussa ensimmäistä kertaa valittava Iskelmäartisti 2009. Musiikkitapahtumien väreihin teipattuja Subarun malleja näkee kevään ja kesän aikana muun muassa suurissa kauppakeskuksissa sekä Iskelmäartisti 2009 -kilpailun esikarsintakiertueella ja finaalikarsinnoissa.

Suomen Musiikkitapahtumat Oy:n toimitusjohtaja AP Kuismin iloitsee Subarun ja musiikkifestivaalien yhteisen sävelen löytymisestä.

– Kesäfestivaaleille lähtiessä autoon lastataan tavaroita, mutta se tärkein matkatavara on kuitenkin festarifiilis. Subarun laatua, ajettavuutta ja ideologiaa kuvaavat hyvin sen mainonnassa käytetyt think, feel, drive – joiden jatkoksi sopii luontevasti festival, AP Kuismin sanoo.

Subarun myyntijohtaja Satu Salomaa on innoissaan kesän monipuolisista musiikkitapahtumista.

– Subarun mallisto uudistui viime vuonna ja nuorekas festivaalifiilis sopii viestintäämme hyvin. Teimme samantyyppistä yhteistyötä viime vuonna erään konserttikiertueen yhteydessä. Palaute oli positiivista, joten tämä projekti on luonteva jatko näkymiselle musiikin, artistien ja kesäfestivaalien parissa, Satu Salomaa kertoo.

Lisätietoja:
AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi)
Satu Salomaa, Subaru Nordic AB, p. 040 841 1478 (satu.salomaa@subaru.fi)
www.subaru.fi www.musiikkitapahtumat.fi www.musiikkifestivaalit.fi