Uusi Iskelmäfestivaali ylitti odotukset!

Himoksella alkoi torstaina 2. heinäkuuta viikonlopun mittainen Iskelmäfestivaali. Ensimmäistä kertaa järjestettävä tapahtuma on osoittautunut suurmenestykseksi.

Torstaina festivaalilla kävi 4 000 iskelmämusiikin ystävää, eilen perjantaina taas 6 000. Ennakkomyynnistä voidaan päätellä, että lauantaina ylletään suunnilleen samaan kävijämäärään kuin perjantaina. Iskelmäfestivaalin lopulliseksi kävijämääräksi tullee noin 16 000. – Iskelmäfestivaali on ylittänyt kaikki odotukset sekä kävijämäärällisesti ja ohjelmatarjonnan osalta. Kohokohta on ollut se, että kaikki vastaantulijat ovat hymyilleet. Tunnelma on ollut loistava, festivaalijärjestäjän Suomen Musiikkitapahtumat Oy:n toimitusjohtaja AP Kuismin iloitsee. Tänään lauantaina Iskelmäfestivaalilla esiintyvät muun muassa Paula Koivuniemi, Laura Voutilainen, Neljänsuora ja Tommi Soidinmäki. Illalla järjestetään myös juhlakonsertti Sanojen takana – Ilkka Vainio sekä Lavatanssin SM-osakilpailu. Iskelmäfestivaalista tulee jokavuotinen tapahtuma. Ensi kesänä iskelmästä nautitaan Himoksella 1.–3. heinäkuuta. Majoituksia voi jo varata HimosLomien kautta. Lisätiedot: AP Kuismin, Suomen Musiikkitapahtumat Oy, p. 050 404 3202 (ap.kuismin@musiikkitapahtumat.fi) Ari Ojala, Iskelmä, p. 0500 750 272 (ari.ojala@sbs.fi) www.iskelmafestivaali.fi