Musti Group Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Musti Group Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Musti Group Oyj    Pörssitiedote     Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus     30.1.2023 klo 19.00

Musti Group Oyj:n hallitus valitsi tänään järjestäytymiskokouksessaan Jeffrey Davidin hallituksen puheenjohtajaksi ja Ingrid Jonasson Blankin hallituksen varapuheenjohtajaksi. Lisäksi hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen tarkastusvaliokunnan ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Ilkka Laurila ja muiksi jäseniksi Ingrid Jonasson Blank ja Inka Mero.

Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Johan Dettel ja muiksi jäseniksi Jeffrey David ja Ingrid Jonasson Blank.

Hallitus on arvioinut jäsentensä riippumattomuuden ja todennut, että kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia sekä yhtiöstä että sen merkittävistä osakkeenomistajista. Yhtiö noudattaa hallituksen jäsenen riippumattomuuden määrittelyssä Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodia.

Lisätietoja:

Elisa Erkkilä, Lakiasiainjohtaja, Musti Group Oyj, puh. +358 40 74544411

Musti tekee lemmikkien ja niiden omistajien elämästä helpompaa, hauskempaa ja turvallisempaa. Olemme Pohjoismaiden johtava lemmikkieläintarvikeyhtiö, ja vastaamme monikanavaisella liiketoimintamallillamme lemmikkieläinten ja niiden omistajien tarpeisiin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme laajan ja tarkkaan valikoidun lemmikkieläintarvikkeiden valikoiman. Lisäksi tarjoamme valikoiduissa kohteissa lemmikeille myös palveluja kuten turkinhoitoa, koulutusta ja eläinlääkäripalveluja.

Musti-konsernin liikevaihto oli 391 miljoonaa euroa tilikaudella 2022. Yhtiöllä oli tilikauden 2022 lopussa 1 587 työntekijää, 1,5 miljoonaa kanta-asiakasta ja 335 myymälää.