Muutos Musti Groupin taloudellisen raportoinnin aikatauluun

Musti Group Oyj                                       Pörssitiedote                21.12.2022 klo 12.00

Muutos Musti Groupin taloudellisen raportoinnin aikatauluun

Musti Group muuttaa raportointiaikatauluaan loka-joulukuun 2022 osavuosikatsauksen osalta. Musti Group julkaisee loka-joulukuun 2022 osavuosikatsauksen 31.1.2023 klo 8.30 (aiemmin tiedotettu ajankohta oli 2.2.2023 klo 8.30).

Essi Nikitin

johtaja, sijoittajasuhteet ja viestintä

puh. +358 50 5811455

Musti tekee lemmikkien ja niiden omistajien elämästä helpompaa, hauskempaa ja turvallisempaa. Olemme Pohjoismaiden johtava lemmikkieläintarvikeyhtiö, ja vastaamme monikanavaisella liiketoimintamallillamme lemmikkieläinten ja niiden omistajien tarpeisiin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme laajan ja tarkkaan valikoidun lemmikkieläintarvikkeiden valikoiman. Lisäksi tarjoamme valikoiduissa kohteissa lemmikeille myös palveluja kuten turkinhoitoa, koulutusta ja eläinlääkäripalveluja.

Musti-konsernin liikevaihto oli 391 miljoonaa euroa tilikaudella 2022. Yhtiöllä oli tilikauden 2022 lopussa 1 587 työntekijää, 1,5 miljoonaa kanta-asiakasta ja 335 myymälää.