Musti ja Mirri laajensi Wolt-yhteistyötä: kymmenkertainen tuotevalikoima ja kaksinkertainen määrä tilauksia vastaanottavia myymälöitä

Musti ja Mirri laajensi kesäkuussa merkittävästi yhteistyötään ruoan kotiinkuljetuspalvelu Woltin kanssa. Mustin ja Mirrin Wolt-tuotevalikoima kymmenkertaistui ja Wolt-tilauksia vastaanottavien myymälöiden määrä tuplaantui. Lisäksi palvelu on saatavilla seitsemässä uudessa kaupungissa.

Wolt on kuljettanut Mustin ja Mirrin tuotteita valikoiduista myymälöistä vuodesta 2018 lähtien. Mustin ja Mirrin ja Woltin yhteistyö laajentui merkittävästi kesäkuussa kun tilauksia vastaanottavien myymälöiden määrä kaksinkertaistui 18:sta 39:een. Palvelu on saatavilla ympäri Suomen ja kattaa entistä laajemman alueen, kun mukaan saatiin seitsemän uutta kaupunkia: Hyvinkää, Järvenpää, Raisio, Nokia, Pori, Kouvola ja Joensuu. Samalla Mustin ja Mirrin Wolt-tuotevalikoima kymmenkertaistui.

Mustin ja Mirrin Wolt-tuotevalikoima muodostuu 350 suosituimmasta tuotteesta sekä vaihtuvista kausituotteista. Mukana on myös aiempaa enemmän merkkejä ja tuotesarjoja. Woltin kautta asiakas voi tilata kotiinsa esimerkiksi koirien ja kissojen kuiva- ja märkäruokia, herkkuja, leluja, hygienia- ja hoitotuotteita, ravintolisiä sekä vaihtuvia sesonkituotteita kuten matkavesipulloja ja viilennysmattoja.

”Erinomainen asiakaskokemus on sekä Mustin ja Mirrin että Woltin toiminnan ytimessä, minkä vuoksi yhteistyön laajentaminen oli luonnollinen jatkumo. Yhdessä pystymme palvelemaan entistä laajempaa asiakasjoukkoa aikaisempaa monipuolisemmin. Kesäkuumalla lemmikin viilentäminen sekä ilahduttaminen juuri tilatulla ja nopeasti kotiintoimitetulla koiran uima-altaalla ei juurikaan voisi olla helpompaa”, sanoo maajohtaja Timo Tervo Mustista ja Mirristä.

Mustin ja Mirrin tuotteita myydään myymälöiden lisäksi myös verkossa. Wolt-palvelut sopivat erityisesti isommissa kaupungeissa asuville lemmikinomistajille, sillä tilaamisen helppous yhdistettynä nopeaan toimitukseen tuo ratkaisun arjen tarpeisiin esimerkiksi silloin, kun ruoka tai kissanhiekka on juuri loppunut. Toimitus tapahtuu yleensä noin puolessa tunnissa ja yhteen Wolt-tilaukseen voi valita enintään kaksi 12 kilon ruokasäkkiä.

”Palvelumme on vahvasti kiinni ihmisten arjessa, eikä se vaadi suunnittelua tai ennakointia. Jos jotain puuttuu tai tilanne muuttuu nopeasti, tarpeeseen vastaaminen on helppoa ja nopeaa. Olemme yhtälailla Woltilla iloisia, että saamme palvella kasvavaa lemmikkivanhempien joukkoa entistä paremmin ja laajemmin”, kertoo Suomen maajohtaja Henrik Pankakoski Woltilta.

Lisätietoja antaa:

Timo Tervo, maajohtaja, Musti ja Mirri Oy, puh. 050 387 7485, timo.tervo@mustijamirri.fi

Henrik Pankakoski, maajohtaja, Wolt, puh. 044 477 7498, henrik.pankakoski@wolt.com

Musti ja Mirri on vuonna 1988 perustettu lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju, joka tekee lemmikkien ja niiden perheenjäsenten elämästä ​helpompaa, turvallisempaa ja hauskempaa.​ Liikkeitä on yli sata ympäri Suomen Helsingistä aina Rovaniemelle saakka. Mustin ja Mirrin tuotevalikoima on koostuu pääosin koirien ja kissojen ruoista, tarvikkeista ja varusteista, mutta tarjolla on myös ruokia ja varusteita pieneläimille sekä lemmikkien hyvinvointipalveluita. Musti ja Mirri on Suomen ja koko Pohjoismaiden suurin lemmikkieläintarvikeketju.