Musti ja Mirri laajentaa myymäläverkostoaan – neljä uutta myymälää asiakasvirtojen varrelle syksyn 2021 ja kevään 2022 aikana

Musti ja Mirri jatkaa investointeja myymäläverkostonsa laajentamiseen strategiansa mukaisesti. Uudet Mustin ja Mirrin -lemmikkitarvikemyymälät avataan syksyn 2021 ja kevään 2022 aikana Kauhajoelle, Rovaniemelle, Vantaalle Kauppakeskus Jumboon ja Espooseen Kauppakeskus Lippulaivaan.

Musti ja Mirri avaa neljä uutta myymälää eri puolille Suomea: Kauhajoelle, Rovaniemelle, Vantaan Kauppakeskus Jumboon ja Espooseen Kauppakeskus Lippulaivaan. Kolme myymälää avataan syksyllä 2021 ja Lippulaivaan tuleva myymälä keväällä 2022. Jokaisella kauppapaikalla on omat vahvuutensa asiakkaiden tavoittamisessa.

”Haluamme tuoda palvelut lähemmäs kuluttajaa ja haemme kiinnostavia kauppapaikkoja kauppakeskuksista sekä muista asiakaskeskittymistä. Kaupungistumisen myötä myymälöitä avataan enemmän kaupunkeihin ja elinvoimaisiin kauppakeskuksiin, kuten Jumboon ja Lippulaivaan, mutta emme poissulje myöskään maaseutua, jos asiakasvirrat ovat riittäviä. Kauhajoki on tästä erittäin hyvä esimerkki, sillä se houkuttelee asiakkaita ympäryskunnista. Asiakaslähtöisyys näkyy siis myös kauppapaikkojen kehityksessä: tulemme sinne, missä asiakkaat jo valmiiksi asioivat”, kertoo Mustin ja Mirrin maajohtaja Timo Tervo.

Musti ja Mirri tekee läheistä yhteistyötä suurten suomalaisten kiinteistötoimijoiden kanssa, joihin lukeutuu Suomen kolme suurinta päivittäistavaraketjua: S-ryhmä, K-ryhmä ja Lidl. Rovaniemen myymälä on ensimmäinen, joka tulee kauppaketju Lidlin yhteyteen.

”Erilaisten täydentävien palveluiden tuominen asiakasvirtojen äärelle, päivittäistavarakaupan palveluiden rinnalle, luo asiakkaalle hienoa synergiaetua ja auttaa arjen pyörteessä. Uuden yhteistyön myötä asiakkaidemme on mahdollista saada täydennystä sekä ihmisten että lemmikkien kauppakassiin", kertoo Lidlin kiinteistö- ja kehitysjohtaja Virpi Kaikkonen.

Median yhteydenotot: Timo Tervo, maajohtaja, Musti ja Mirri Oy, puh. 050 387 7485.

Musti ja Mirri on vuonna 1988 perustettu lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju, joka tekee lemmikkien ja niiden perheenjäsenten elämästä ​helpompaa, turvallisempaa ja hauskempaa.​ Liikkeitä on yli sata ympäri Suomen Helsingistä aina Rovaniemelle saakka. Mustin ja Mirrin tuotevalikoima on koostuu pääosin koirien ja kissojen ruoista, tarvikkeista ja varusteista, mutta tarjolla on myös ruokia ja varusteita pieneläimille sekä lemmikkien hyvinvointipalveluita. Musti ja Mirri on Suomen ja koko Pohjoismaiden suurin lemmikkieläintarvikeketju.