• MyHeritage/

MyHeritage lisää uuden yhteistyöteknologian omaan hakukoneeseensa sukuhistorian tutkinnan läpimurtojen mahdollistamiseksi

Report this content

Search Connect™ muuntaa käyttäjien hakutoiminnot tuloksiksi myös muita käyttäjiä varten, niitä ihmisiä varten, jotka etsivät samoja esivanhempia ja siten teknologia edistää yhteistyötä.

TEL AVIV, Israel & LEHI, Utah, marraskuun 5 päivänä, 2015- MyHeritage on nopeimmin kasvava toimija perheen historian löytämiseksi, säilyttämiseksi ja jakamiseksi. MyHeritage paljasti tänään innovaation, joka edesauttaa yhteistyötä perheen historian tutkinnassa. Search Connect™ mahdollistaa, että käyttäjät löytävät helposti muita käyttäjiä, jotka etsivät samoja esivanhempia tai sukulaisia ja auttaa saamaan yhteyden heihin.

Search Connect™ sisältää miljoonia haku toimintoja, joita MyHeritage jäsenet tekevät. Jokainen haku indeksoidaan käyttäjän antamien kaikkien metatietojen (päivämäärät, paikat, sukulaiset ja muut tiedot) ohella. Kun joku toinen käyttäjä etsii samalaisia tietoja, aiemmat hakutulokset sisällytetään tuloksiin ja sen lisäksi käyttäjä saa tiedot niistä käyttäjistä, jotka ovat tehneet aiemmat haut.

MyHeritage keksi Search Connect™ innovaation huhtikuussa 2012 kun MyHeritage julkaisi SuperSearch™ historiallisten tietojen hakukoneensa. SuperSearch™ on sen jälkeen kasvanut ilmiömäiseen tahtiin ja sisältää nyt 6,2 miljardia historiallista tietoa ja Search Connect™ on kerännyt yli 30 miljoonaa merkintää harvinaisten nimien hakutapahtumissa. Merkintöjen määrä jatkaa kasvuaan käyttäjien tehdssä uusia hakuja. Käyttäjät voivat helposti vetäytyä syrjään ja ottaa Search Connect™ toiminnon pois päältä jos eivät halua, että MyHeritage rekisteröi heidän hakutapahtumansa.

Search Connect™ toiminto on täydennetty MyHeritage'n uudella Global Name Translation™ teknologialla, joka mahdollistaa sen, että käyttäjät löytävät ne ihmiset, jotka etsivät samaa nimeä toisella kielellä. Esimerkiksi, käyttäjä USA’sta, joka sukunimi on Mogilevsky ja joka pyytää Search Connect™’ää löytämään potentiaaliset sukulaiset. Käyttäjä USA’sta löytää onnistuneesti ne ihmiset, jotka etsivät samaa sukunimeä Englannin tai Venäjän kielellä tai Hepreaksi tai jollain muulla kielellä ja voi katsoa ketä nämä ihmiset etsivät. Tämä maksimoi mahdollisuuden paikantaa aiemmin tuntemattomat suvun jäsenet missä päin maailmaa tahansa. Katso Search Connect™ käännettynä.

“MyHeritage on erikoistunut kehittämään innovatiivisia teknologioita perheen historian löytämiseksi”, sanoi Gilad Japhet, MyHeritage’n perustaja ja johtaja (CEO). “Me olemme erityisen innostuneita Search Connect™’sta koska se mahdollistaa sen, että käyttäjä hyötyy muiden käyttäjien tietämyksistä. Kun etsitään vaikeasti määriteltävää esivanhempaa, jolta ei jäänyt mitään jälkiä, Search Connect™ paljastaa muita ihmisiä, jotka etsivät samaa henkilöä, mikä on sinänsä hyvä juttu. Odotamme, että moni käyttäjämme löytää kauan kadoksissa olleen suvun jäsenen tämän ainutlaatuisen lisäyksen ansiosta.”

Search Connect™’n tulosten katselu on ilmainen. MyHeritage jäsenmaksu edellytetään, että voi ottaa yhteyden toisiin käyttäjiin.

Tietoa MyHeritage’sta

MyHeritage on nopeimmin kasvava toimija perheen historian löytämiseksi, säilyttämiseksi ja jakamiseksi. Johtavien teknologioiden avulla MyHeritage muuttaa perheen historian tutkimisen toiminnaksi, jolla saavutetaan tuloksia ja on välittömästi palkitseva. Sen maailmanlaajuisella käyttäjäyhteisöIlä on pääsy historiallisten tietojen valtavaan kirjastoon (tietokantaan), jossa on kansainvälisesti monipuolisin kokoelma sukupuita ja tätä voidaan käyttää uraauurtavien haku - ja yhteensopivuusteknologioiden avulla. Miljoonien ihmisten luottama MyHeritage antaa helpon tavan jakaa perheen kertomuksia, menneitä ja nykyisiä, ja MyHeritage on aarre tuleville sukupolville. MyHeritage on saatavana 42 eri kielellä. www.myheritage.com

Sara Silander
Scandinavian Community Manager