Sukkaparin seikkailuista kertova Sikin sokin -lorukirja sai jatkoa

Uudessa kirjassaan Sikin sokin oudoilla poluilla kirjailija Niina With ja kuvittaja Satu Kontinen jatkavat sanavalmiilla ja värikkäällä linjallaan, joka ilahduttaa niin lapsia kuin aikuisiakin.

Aiemmasta lorukirjasta tuttu sukkapari keinahtelee pyykkitelineellä ja päättää kurkata, mitä tutun kotipihan ulkopuolelta löytyy. Ja niinhän siinä käy, että kaverukset innostuvat lähimetsän poluista, urheilukentän kutsusta ja sienten sukujuhlista niin, että vasta illalla kotiin saapuu onnellinen, mutta väsynyt sukkakaksikko.
Paljon ihmeellistä sattuu ja tapahtuu, mutta kaveria ei taaskaan jätetä.

Niina With on espoolainen kirjailija, jonka kuusi julkaistua kirjaa ulottuvat loruista matkakirjoihin ja chick litiin. Helsinkiläinen Satu Kontinen on tunnettu ja tunnustettu graafikko ja yrittäjä, jonka Mokomaki –lastenkirjan käännösoikeudet on myyty jo lukuisiin maihin Aasiaa myöten.

Kirjailija: Niina With
Kuvitus: Satu Kontinen
ISBN 978-952-202-450-3
Sidottu  40 s.
L 84.2

LIITTEET: Sikin sokin oudoilla poluilla -kirjan etukansi sekä Niina Within valokuva.